2011. november 21., hétfő

Peter Facinelli gyorsinterjú

A 37 éves színész idén is magára öltötte a vámpír családfő Carlisle Cullen szerepét a múlt héten bemutatásra került Alkonyat: Hajnalhasadás - 1. részben. 



Voltak dolgok, amelyek másképp voltak a forgatáson, mint a korábbi részek során? 
Az első résznek még meg volt a maga tisztasága, amikor még el tudtunk menni szórakozni. A legutóbbi film forgatásakor pedig úgy döntöttünk, hogy mindannyian ugyanabba a hotelbe költözünk Squamish-ben, Brit-Kolumbiában. Megkérdeztem a recepción Kellan szobaszámát, és nem mondták meg nekem! [lol] De ami azt illeti, jó volt látni, ahogy egyre híresebbek lettek a szereplőtársak.

A családod (Jennie Garth és a 3 kislányuk) mit szól a szőke hajadhoz a filmekben?
A gyerekeknek fel sem tűnt. Mire én: Nem láttok valami furcsát rajtam?

Loosies című filmedben (amely már kapható Video On Demand-en) zsebtolvajt alakítasz. Próbáltál valaha ilyesmit a való életben?
Gyakoroltam, hogy el tudom-e lopni a stábtagok pénztárcáját. És rávettek, hogy sétálgassak fel-alá az aluljáróban, de nem akartam, hogy letartóztassanak.

Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése