2011. november 6., vasárnap

Jackson (és Peter) a Hajnalhasadás sajtótájékoztatóján

Mit tanultatok a karaktereitektől/karaktereitek által?
Jackson: Rájöttem, hogy nem szeretek szőke lenni.

Érzitek már, hogy elbúcsúztok a karaktereitektől? Alapvetően befejeztétek [a velük való munkát].
Jackson: Az jó, hogy véget ért a velük való kapcsolatunk. De pár napon belül itt a [Hajnalhasadás 1. részének] premier[je], jövőre pedig a következő, úgyhogy még nem érzem úgy, hogy itt a vége.

Jackson, az esküvőn táncoltok egy kicsit? Valami 40-50-es évekbeli rock&roll-ra számítsunk?
Jackson: Egy kis jitterbugra, ami egy kicsit régimódi [1940-es évekbeli] táncstílus. Nagyon ott voltunk a szeren. Volt egy koreográfiánk, ami miatt izgultunk, mert Ashley magassarkúban volt. Nem akartam megcsinálni a dobást... és megölni őt az utolsó forgatási napon. Lehet, hogy nem fogjuk a legrosszabb kritikát kapni érte, de nem is volt olyan szörnyű. De jó volt egy kicsit ilyen régies stílusban táncolni.

Figyelembe véve, milyen elvakult rajongóitok vannak, melyik volt a legemlékezetesebb találkozásotok egy rajongóval?
Peter: Nekem van jónéhány rajongóm. Néhányan közülük megkértek, hogy a kezükre vagy a lábukra adjak autogramot, amiből aztán tetkót csináltattak. Ez mindig mély hatással van rám, ha eszembe jut, hogy abba kellene hagyni a színészetet.
Jackson: Akkor már nem változtathatod meg a neved, ugye tudod? [Különben úgy kellene hivatkozniuk rád, hogy] „az előadó, aki Peter Facinelli néven vált ismeretté.”
Rajongóink az elmúlt években igen odaadóak és megértőek voltak. Nem lehetnénk itt a rajongásuk nélkül. A fan [rajongó] szó a fanatikus szóból ered. Néhányan annyira édesek, olyan imádnivalóak. Az csak egy dolog, hogy visítoznak, ha megjelenünk. Az meg ösztönös, ha az ember rögtön menekülési útvonalat keres.
Peter: Én feléjük futok.
Jackson: Ez az ismertetőjeled a rajongóknak. Petert onnan ismeritek meg, hogy felétek rohan.

Mit mondanátok arról, milyen volt ebben a sorozatban dolgozni? Mit jelentett ez számotokra? Hogyan változtatok meg a legelejéhez képest?
Jackson: Számomra egy hihetetlenül hasznos tanulási folyamatot jelentett. Az egyik legelragadóbb dolog ilyen csodálatos rendezőkkel dolgozni. Másfél évvel ezelőtt megalapítottam a saját filmstúdiómat. Tanultam a producerektől és a Summittól, különböző elmékkel dolgozhattam, és nagyon izgalmas volt az ipar legjobbjaival dolgozni. Bill Condon… Ez a rémséges esküvői jelenetsor engem nagyon összezavart volna. Aztán olyan jól megcsináltuk. Amikor az ember olvassa a könyvet, bizonyos dolgokat másképp lát. De ami azt illeti, [Billnek] fenomenális módon sikerült életre keltenie.

Jackson: November 27-től december 17-éig Európában turnézunk a 100Monkeys-zal. Nagyon izgulunk. Most először csinálunk nemzetközi turnét.

Jackson: Néhány újfajta média projekten is dolgozunk. Nagyon izgalmas időszak ez a mostani videós és zenei szempontból. Csináltam egy minisorozatot. Izgatottan várom, milyen lehetőségeket kínál ez az újfajta média.

Milyen volt a vámpírtáborhoz tartozni?
Jackson: Vámpírtábor?
Nem így hívjátok?
Jackson: Nem, de ez tetszik. Hol lehet oda jelentkezni? Használhattam volna 4 évvel ezelőtt, amikor elkezdtem Jaspert játszani.
Peter: Nevezzétek át az együtteseteket ’Vamp Camp’-re.
Jackson: Ja, az első számunk címe pedig ’You suck’ lesz. (nevet)

Milyen volt a különböző rendezőkkel dolgozni?
Jackson: Mindannyian nagyon mások voltak. Bill nagyon nyugodt volt. Mindig voltak válaszai a kérdéseinkre. Mindig nyitott volt más ötletekre is. Mindig azt mondtam, Bill megmutatja, mitől úr az úriember. Nagyon finom volt, nagyon gondoskodó, és odafigyelt arra is, mint megyünk át színészként.

Milyen jelmezeket vittetek el vagy vettetek kölcsön a forgatásról?
Jackson: Én megvettem Carlisle egyik gyűrűjét, amikor megjelent. (nevet)

1 megjegyzés:

  1. Már a legelső válaszon elnevettem magam. Szívesen megismerném őket... :)
    Lylia

    VálaszTörlés