2011. november 13., vasárnap

Egy remek Rob interjú az Epoca magazinból

Különösen jó passzban kapták el Robertet az EPOCA magazin szerkesztői :))

Más színészekkel ellentétben a 25 éves angol Robert Pattinson úgy gondolja, könnyű [eljátszani] a szexjeleneteket. Vannak annál rémisztőbb dolgok: ha póló nélkül kell megjelennie, vagy vígjátékban kell szerepelni, különösképp, ha olyasmiről van szó, mint a 'Saturday Night Live' - mondta el Robert az Epoca exkluzív interjújában.

EPOCA: Minden színész azt mondja, hogy nagyon kínos szexjelenetet forgatni, hiszen annyian vannak az ember körül. Kristen és Te már jól ismertétek egymást addigra, ez megkönnyítette a dolgokat? 
Robert: Igazából én nem hiszem azt, hogy furcsa dolog lenne szexjelenetet forgatni. Az ember tudja, hogy senki nem fog megszólalni, a rendezők sem akarnak zavarba jönni, nem ők fogják megmondani, hogyan csináld. De Kristennel jó buli volt csinálni ezeket, egy kicsit, bár kicsit hülyén néz ki. Tény, hogy kicsit bonyolultabb így. Ha nem ismered a másikat, nem mondod neki, hogy csináljatok hülyeségeket, vagy nem vicceltek folyamatosan. Ha viszont ismered a másikat, akkor nagyobb a rizikó (nevet).



EPOCA: Kristen Stewart azt mondta, olyan volt az esküvő, mintha valóságban is megtörténne. Számodra milyen volt?
Robert: Valahogy olyan egyszerű. Különösen az elején. Annyi elvárás volt a ruha miatt, paparazzik hemzsegtek mindenfelé, úgyhogy Kristen nagyon ideges volt. Amikor azonban az oltárhoz sétált, és a kamera rám közelített, akkor én is elkezdtem izgulni, mert láttam, mennyire meg van rémülve. Szóval úgy éreztem, segítstségre van szüksége, és úgy tettem, mintha pontosan tudnám, mit csinálok.



EPOCA: Most, hogy közeledik a vége, eszedbe jut, hogy "Hála Istennek"?
Robert: Nem tudom még. Nem dolgozom megállás nélkül, mióta végeztem. Négy év után végre volt másfél hónap szabadságom. Azt gondolom, hogy ha az utolsó rész is megjelenik, akkor majd máshogy érzem majd. A sorozat miatt ugyanaz maradtam, aki 21 évesen is voltam. Amikor pedig befejeződik, 27 leszek, és az már nagyon más helyzet lesz. 


EPOCA: Tervezed, hogy elmész nyaralni?
Robert: Nem igazán (nevet). Nem vagyok jó nyaralásban. Volt két hónap szabadságom, én meg elolvastam millió forgatókönyvet. Nem találtam jót, ha találtam volna, lerövidült volna a nyaralás (nevet). Szeretek forgatni. Sokkal kiegyensúlyozottabb vagyok, amikor dolgozok.

EPOCA: Ugyanazt a karaktert játszod 5 filmen keresztül. Gyakran megtörténik, hogy olyan szerepet ajánlanak, ami Edwardra emlékeztet? Nem félsz, hogy beskatulyáznak?
Robert: Nos, nem túl gyakran történik meg. Szerintem az ügynököm már el sem küldi nekem ezeket a szerepeket, mert tudja, hogy ha már csak egyetlen oldalnyi olyat olvasok, ami az Alkonyatra emlékeztet, akkor már be sem fejezem. Úgyhogy csak olyan anyagokat küld nekem, amelyek nagyon mások. De egyébként, igen, félek a beskatulyázástól. Majdnem közvetlenül azután, hogy végeztem a Hajnalhasadás forgatásával, a Cosmopolison dolgoztam, ami épp az a fajta film, amitől féltem, hogy nem leszek képes megcsinálni. És ez valamiképp választ adott a kérdésemre (nevet). Határozottan önbizalmat adott, hogy azt gondolhassam, hogy igenis lesznek majd másfajta szerepek is, csak meg kell dolgozni értük.



EPOCA: Szerinted ez az az irány, amelyre haladni akarsz? Vagy például szeretnél akciófilmet forgatni?
Robert: Ha az jó, akkor igen. Úgy érzem, még nem forgattam olyan filmet, amilyet igazán szerettem volna. Nem is tudom igazán, az milyen műfajú lenne. De tudom, hogy létezik. Remélem, hamar rátalálok (nevet).

EPOCA: Hogy gondolod, a jövőben ki fogsz térni azon szerepek elöl, amelyekben félmeztelenül kell megjelenned?
Robert: Életmódot kell váltanom, ha félmeztelenül szeretnék dolgozni. De úgy tűnik, a világ összes színészének muszáj olyan jeleneteket csinálni, amilyeneket Taylor Lautner is csinál. Őrület. Minden egyes filmben van olyan jelenet, amelyben a főszereplőnek meg kell mutatnia a hasizmait. Mire én? "Átlagos fickó vagy, aki egy reklámügynökségnek dolgozik?" (nevet) Ennek semmi értelme, de manapság előfeltétele annak, hogy valaki színész legyen. Talán kövérnek kellene lennem.



EPOCA: Nem lehetnél kicsit lazább a megjelenéseddel kapcsolatban, ha mondjuk vígjátékban szerepeltél volna? Szeretnél vígjátékban szerepelni?
Robert: Még a vígjáték szereplőknek is jó hasizmaik kell, hogy legyenek! És amúgyis képtelen vagyok vígjátékot csinálni. Egyszer megkértek valamelyik film promóján, hogy csináljak egy 'Saturday Night Live' estet a promo részeként [nem vagyok biztos benne, de valamiért úgy sejtem, hogy ez a 'Satrday Night Live' valami olyasmi lehet, mint nálunk a 'Beugró'], én meg mondtam, hogy "Az kizárt! Nincs az az Isten!" Félelmetes.

EPOCA: Pedig az MTV Awards-on nagyon vicces voltál. 
Robert: Ó, Istenem. A viccnek a felét sem mondtam el, borzasztó volt. Pedig viccesnek tűnt, amikor elterveztem. Szóval nem akarok a 'Saturday Night Live'-ban szerepelni. Leírtam mindent, de elfelejtettem az első mondatot, úgyhogy mindent tönkretettem.



EPOCA: Tudod már, mit forgatsz legközelebb?
Robert: Majd januárban eldöntöm, hogyan tovább. De először gyúrok egy kicsit hasra (nevet).

Eredeti - angol átirat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése