2011. november 5., szombat

Galéria

Az elmúlt napokban rengeteg új kép született, hiszen a héten zajlott Robert, Kristen és Taylor kéz- és láblenyomat ceremóniája, elkezdődtek a Hajnalhasadás előtti sajtótájékoztatók és új kulisszák mögötti videók, jelenetek, stillek a filmből, és közben Kellan Warrior's Heart-ja környékén is beindult a pörgés. Én pedig fogtam, és a teljesség igénye nélkül összegyűjtöttem néhány képet ezek közül.

Először is kezdjük Robbal, mert belőle van a legtöbb. Sajtótájékoztatós és kéz-láb lenyomat ceremóniás képek ízelítője:







Bevallom, nekem EZEK a Rob lazít az erkélyen képek is tetszenek, de mivel ezek paparazzi képek, nem tenném ki őket ide...

Volt egy sajtótájékoztató is a napokban, amelyen többek között Jackson és Peter beszélt a közelgő filmről, ebből is hoztam képeket. Helyesek a srácok, na :)







Az elmúlt napokban megjelent stillek közül itt a helye a srácokat ábrázolóknak!




Jött ki egy kulisszák mögötti videó is, amit bevallom, nem néztem meg, viszont a képernyőképei közül választottam szintén kettőt, amelyeket kár lenne innen kihagyni :)



És végül: bár tudom, hogy a Hajnalhasadás körül forog az élet, ám érdemes megnézni pár új stillt a Warrior's Heart-ból a Kellan-rajongó szekciónak :)))



4 megjegyzés:

  1. Jackson (L)
    Köszi a képekért!
    Amúgy már nagyon kíváncsi vagyok a BD-s "szexjelenetekre":)))
    Lylia

    VálaszTörlés
  2. Hát ez engem annyira hidegen hagy. Nekem elég jó a fantáziám, és már az Eclipse-es szerencsétlenkedés is egy bénázás volt a könyvhöz képest...
    Ugyanígy hidegen hagy Bella esküvői ruhája.
    Nem beszélve arról, hogy ez a sorozat messze nem erről szól. A filmet én is várom, bár bevallom, sokkal inkább a Pt. 2-őt, meg a vámpír Bellát.

    VálaszTörlés
  3. Én csak azért vagyok kíváncsi rá, hogy hogyan oldották meg. Nekem eddig sokkal jobban tetszenek a könyvek, mint a filmek, és nem hiszem, hogy ez változni fog. Bellát meg se a könyvben se a filmben nem bírom, de ez már az én bajom...
    És a fantáziámmal nekem sincs gondom....
    Lylia

    VálaszTörlés
  4. Érdekes, hogy nekem a filmek elsőre mindig tetszenek, bár tagadhatatlan, hogy az első részt filmen láttam előbb, és utólag esett le, mennyivel jobb is a könyv, pedig a filmek közül is messze magasan az első a legjobb.
    És bevallom, én nem örülök, hogy szétszedték az utolsó könyvet 2 részbe, és mivel nekem a könyv 2. része tetszett jobban, így ez a film nem is villanyoz fel annyira, mint az eddigiek :S Majd jövőre ;)

    VálaszTörlés