2011. november 10., csütörtök

Jackson az amerikai BD promo-körúton

Az elmúlt napokban Jackson és Peter az USÁ-ban népszerűsítették a sorozatot, illetve mivel arra már olyan nagy szükségük nincsen, mondjuk úgy, hogy mindenféle promoeseményeken vettek részt. Ebben a bejegyzésben most Jacksonról láthattok pár képet Chicagoból illetve Dallasból, illetve Chicago-ban egy rövid interjú is készült vele (is), de hamarosan (még ma vagy holnap) Peterről is készül egy hasonló bejegyzés. 








Chicagoi gyorsinterjú

Ebben a filmben vannak olyan jelenetek, amelyben boldogok a karaktereitek. Mennyiben volt ezt más leforgatni?
- Őrület volt számomra, meg kell, hogy mondjam. Az elmúlt három filmben arra kellett koncentrálnom, hogy elnyomjam a vámpír-ösztöneimet. És most, a Hajnalhasadás 1. részének elején végre láthatjuk Jaspert mosolyogni, és láthatjuk, milyen jól érzi magát, amikor kedvesét a táncparkettre vezetheti.

Mi történik egy vámpíresküvőn, amikor valaki azt mondja, 'megyek, szerzek egy kis steak-et'?
Szerintem akkor mennek, és szereznek egy steak-et. Tutira, hogy véresen kérik. Vagy úgy, hogy még mozogjon. 

Ha megváltoztathatnál egy dolgot Az utolsó léghajlítóban, mi lenne az?
Tudod, én szerettem volna kicsit viccesebbre venni a figurát, amikor a karaktert játszottam. Én világ életemben mindig is kicsit komikus karakerszínész voltam, úgyhogy szerettem volna egy kicsit több vicces elemet csempészni a filmbe, hogy viccesebb legyen, de tudod, M. Night-nak nagyon konkrét elképzelései voltak azzal kapcsolatban, hogy a film egy kicsit drámaibb legyen, hiszen a témája a halál és a lemondás... Nekem pedig a rendező elképzeléseit kellett megvalósítanom. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése