2011. szeptember 10., szombat

Egy éves lett a blog! :)

Az első bejegyzésünk épp egy éve, 2010. szeptember 10-én született.
Ekkor már a háttérben néhány napja azon dolgoztunk Kimmel, hogy létrejöjjön az oldal, amelyhez épp az egyik korábbi blogja adta az ötletet, ám úgy éreztük, hogy nem csak Jacksonról és Robról szeretnénk még többet megtudni, hanem Peterről és Kellanről is, vagyis a Cullen srácokról. Hát, így kezdődött.

Az elmúlt év alatt sok minden történt...
A srácokkal is.

Leforgatták a Hajnalhasadást, ahonnan rengeteg paparazzi fotónk, néhány interjúnk, történetünk volt, megjelent az első, és itt van hamarosan a második, igazi előzetes is :) A következő éves ciklusban már a filmet is látjuk :))


Robert a Hajnalhasadás forgatása után a Vizet az elefántnak promókörútjába kezdett, majd a Cosmopolist forgatta. Róla sok-sok kép, fotósorozat került elő, jónéjány interjú, és mivel magánéletét - érthető módon - hét lakat alatt őrzi, leginkább külsőségeivel hívta fel magára a figyelmet: ősszel hajléktalan szakállat növesztett, nyáron pedig a Comic Con-on borzolta a kedélyeket a két oldalon felemás hosszúságú hajával, bár arról sem érdemes elfeledkezni, amikor saját kezűleg festette vörösre a haját! :))


Kellannek két új filmje jelent meg, a Meskada és a Love, wedding, marriage, amelyet feliratoztunk, véleményeztünk. Izgatottan várjuk az Aréna, és a Halhatatlanok megjelenését, és személy szerint én még nem mondtam le a Warrior-ról sem! Kellan az elmúlt egy év alatt rengeteget sportolt, legnagyobb örömünkre ezt sok ízben félmeztelenül és közterületen tette, rengeteg sok fotó készült róla, és ő maga is elkészített egy ruhakollekciót, amelynek női változatát tavaszra várjuk.

Jackson körül is pörgött az élet: épp Az utolsó léghajlító c. filmje ment egy éve a mozikban, egyik legelső bejegyzésünk a filmmel kapcsolatos véleményünk volt. November óta zajlanak az Aim High körüli munkálatok, a sorozatot hamarosan láthatjuk majd a Facebook-on, és Jackson más kisebb filmeket is forgatott, amelyeket reméljük, előbb-utóbb majd láthatunk is.
A 100Monkeys-zal új lemezt illetve könyvet is adtak ki, és koncertkörúton jártak a nyáron, és az év során rengeteg koncertfotót láthattunk, és koncertélményeket is olvashattunk.

Peter ősszel párhuzamosan forgatta a Jackie nővér III. évadát, amelyet a kintiek már tavasszal láthattak, nálunk azonban immáron harmadjára adja a Viasat3 az I. évadot. Közben zajlottak Peter első saját rendezésű és készítésű filmjének a Loosies-nak az utómunkálatai, a héten a film előzetesét is láthattuk.
Nyáron azonban nélkülöznünk kellett kedvencünket, mert a sokévi hajtás után végre kikapcsolódott, és világ körüli utazást tartott. :)

Változások itt is voltak: félúton ugyanis Kim kiszállt, ám én megkértem, hogy admin jogáról ne mondjon le, bármikor úgy érzi, szívesen látom/látjuk cikkjét, ha van kedve, ereje hozzá. A design-t pedig mindvégig neki köszönhettük, és remélem, a jövőben is köszönhetjük! :)

Néha én is érzem, éreztem azt, amit Kim, mert nagyon lassan alakult ki a blog olvasótábora, eleinte - nagyon sokáig - nagyon kevés visszajelzés jött arra, hogy amit csinálunk, az érdekel valakit egyáltalán. Az utóbbi hónapokban azonban ez nagyon megváltozott, úgyhogy ezúton is szeretném megköszönni a sok-sok pozitív megerősítést mindenkinek, többek között Andynak, Briannának, Riának, L-nek, Lil-nek, Emmetfanáginak, Carlynak, Julcsinak, Briginek, Winnie-nek, Julietnek, Szylunak, és KRÉ-nek, akit ugyan mintha mostanában nemigen látnék erre, viszont legelső kommentelőnk volt :)

Változások azért várhatóak az oldallal kapcsolatosan. Nem szeretném abbahagyni a blogolást, mert engem is szórakoztat, de nagy valószínűséggel a jövőben kicsit kevesebb friss lesz, ám még ha a mennyiség majd talán csökken is, a minőséget szeretném fenntartani, tehát izgalmas híreket, cikkeket, érdekes interjúkat, dögös képeket a továbbiakban is láthattok, de az ilyen megjelenésekkel kapcsolatos vagy kisebb, semmitmondó hírecskéket nem biztos, hogy mindig ki fogom tenni, csupán, hogy a mennyiség meglegyen. 
Remélem persze, hogy a jövőben is örömmel jártok majd ide, hogy megmarad ez a klassz társaság, ami itt kialakult, hogy a jövőben is véleményezhetünk együtt jónéhány filmet, és nagyokat sóhajtozhatunk a dögösebbnél-dögösebb képeken! :)

Köszönöm Nektek ezt az évet itt, a CullenGuys-on!

7 megjegyzés:

  1. Happppyyy Birthday :) remélem még sok-sok szülinapot ünnepeltek/ünnepelünk majd :)

    VálaszTörlés
  2. Először is BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT CULLENGUYS !!!
    Köszönöm, hogy meg lettem említve, és most kicsit szégyellem magam, mert bevallom őszintén attól függetlenül, hogy csak mostanában jött rám a reagálási láz majdnem a legelejéről rendszeresen látogatom az oldalt.
    Most is van ilyen ingerem, és úgy döntöttem nem nyomom el magamban, inkább leírom azt, ami eszembe jutott.
    Van egy olyan érzésem, hogy az idelátogatók nagytöbbsége talán hozzám hasonlóan egyazon célból szereti ezt az oldalt. Itt nem bulvárhíreket kapunk. Hanem HÍREKET. Információt négy olyan férfiről, akiket összeköt egy film, de közben különbözőbbek talán nem is lehetnének.

    Személy szerint nem vagyok rajongó a szó azon értelmében, hogy nem gondolom, hogy ők tökéletesek. Nem állnék neki sikítozni, ha összetalálkoznánk, és nem álmodozom róluk éjjelente. De megnézem a filmjeiket, meghallgatom a zenéiket. Elolvasom az interjúkat amik sokszor talán adnak egy kis betekintést a valódi énjükbe. Nem egy vágyálmot látok, ha ránézek valamelyikük képére, bár Kellan teste azért megér egy misét. (Mostanában mondjuk nekem már kicsit sok, nem szeretem a kidagadó ereket látni).
    Itt van négy férfi. Robertet elkönyveltem magamban egy néha kissé esetlen, de jószívű művészléleknek. Kellan a nyílt, barátságos és segítőkész. Jackson a bolondos, mindenlében kanál. Peter pedig a viccelni szerető, de ha a környezetéről, családjáról van szó megfontolt, érett férfi. Lehet, hogy tévedek. Lehet, hogy nem. Megbizonyosodni soha nem fogok az elgondolásomról, de igazándiból nem is akarok. Szeretném, ha dolgoznának, szerepelnének minél több filmben, kiadnának minél több lemezt és boldogok lennének.
    Ahogy ti is kedves idelátogató olvasótársaim.
    Boldogok lennétek, mert az a munkátok, amit szerettek, van egy szerető családotok, barátotok… és van egy oldal, ahol egy Ancsi nevű ismeretlen jóvoltából érdekes dolgokat olvashattok.
    Egyszer egy ismerősöm azt mondta, és ő tartja is ehhez magát, hogy a születésnapod igazándiból nem a te saját ünneped. Nem neked kéne ajándékot és jókívánságokat kapnod, hanem az édesanyádnak, hiszen ő hozott a világra. És ő valóban minden évben virággal köszönti a saját szülinapján az édesanyját. Úgyhogy ezt a hitvallást követve én is köszönetet mondok neked Ancsi, és köszönöm a munkád. A fordításokat a cikkekről, a feliratozásokat pláne, és a fotókat is. Jómagam is követek több oldalt is, de azt hiszem hozzád hasonló nincsen.
    És még egyetlen mondat, jövőre veletek ugyanígy, ugyanitt.
    Ria

    VálaszTörlés
  3. Na, akkor én is kicsit hosszabban, mint a chatben.
    Először is köszi mindkettőtöknek!
    Ria! Ez hozzászólás pedig különösen jól esett.
    Azzal az utolsó előtti gondolattal hadd ne értsek egyet, mert szerintem vannak más jó blogok, oldalak, szerte az internet világában, ahová amúgy én sem vagyok feltétlenül feliratkozva, mégis szívesen járok vissza. :)

    De örülök, ha jónak találod ezt, és annak is, hogy van igény erre az általam (is) képviselt blogolásra. Annak pedig szintén, hogy itt az oldalon - amennyire én tapasztalom, hozzád hasonló felfogású olvasók vannak. Néha pedig kell egy kis csöpögés, de az belefér :)), túlzásokat meg még nem éreztem.
    Remélem én is, hogy itt leszünk jövő ilyenkor is, és hogy tartalmas év vár a srácokra, amelyből sok jó bejegyzés születhet :))

    VálaszTörlés
  4. Ó, hát akkor NAGYON SOK BOLDOG SZÜLINAPOT!
    Gratulálok Ancsi és még sok-sok évet! :)
    Köszi, hogy engem is megemlítettél.
    Tényleg az egyik legszínvonalasabb blog, amit olvasok, a hírek miatt. (Személy szerint nekem sosem elég Kellanból, de a másik három srácot is bírom :D)
    Még egyszer grat. és köszi Ancsi, hogy vagy nekünk ;)

    VálaszTörlés
  5. kissé megkésve ugyan, de Boldogságos szülcsinapot a blognak :D
    már foggggalmam sincs hogy annak idején hogy keveredtem ide, de arra emléxem hogy rögtön megragadott valami. Mert oké ott a Twinform, de ez valami más volt, sokkal több interjúval, meg esztétikai élménnyel (xD)+ Ancsi szellemes kis anekdotáival, az egész blog valahogy más képet adott, egy barátságosabbat. legalább is én ezt gondolom. Aztán valahogy ideszoktam (részben a mr. Lutzra vonatkozó postok miatt :D) igaz h mostanában, az internethiány miatt nagyon ritkán tudok feljönni, pláne kommentelni. ezért sajna az új emberekkel sem tudtam megismerkedni, vagy akár csak benne lenni a témában chaten...amit sajnálok is rendesen. meg a LWM-t sem tudtam megnézni még..:( NA de ez nem ide vág most, eltértem a tárgytól xD...
    szóval
    csak szeretném megköszönni hogy létrehoztátok ezt a blogot, és folyamatosan fejlesztitek, mind design mind információ tartalom szempontjából. örülök hogy nem adtátok fel,mint sokan mások, és kitartó munkával kvázi nekünk szereztek minden napra egy egy jó pillanatot.. ami elhihetitek nekem speciel nagyon sokat számit.ha már láthatok egy cikket vagy egy PSt Kellanről, már felvagyok vidulva. :]
    azért is irtam le ezt az egészet hzogy érzékeltessem mennyire jó hogy ti ezt csináljátok :D
    mellesleg még mindig Kellan mániás vagyok szóval csak hajrá hajrá a postokkal, sosem elég belőle :D
    mégegyszer Happy Birthday Cullen Guys Hun!!
    Ancsi, Kim. szuperek vagytok!!!!! <3
    B.

    VálaszTörlés
  6. Huh hát igen, azért durva hogy egy évvel ezelőtt lett létrehozva a blog :) Sajnos, kicsit én is megcsúsztam mert épp külföldön voltam, és tegnap értem haza.
    Azt hiszem Ancsinál, jobb és kitartóbb szerkesztőtársat nem is találhattam volna, hiszen ha ő nem lenne, valószínűleg már csak egy üres oldal lenne a cullenguys.Szóval nagyon örülök hogy tovább vitte az oldalt, és nem adta fel. Emellett nektek is szeretném megköszönni, hogy nyomonkövetitek az oldalt, és egyre többet kommenteltek :)
    Ancsi, neked pedig ment egy mail:)

    VálaszTörlés