2011. szeptember 30., péntek

Peter Facinelli orvosi tanácsa Kristen Stewartnak

A következő cikknek épp nem a címében foglalt tartalom az információértéke, hanem ami utána jön, és persze én is azt gondolom, hogy ezek csak aprók, mégis jó hallani Peterről egy kicsit :)

A két színész az Alkonyat filmjeiben szerepel közösen. Peter az orvos Carlisle Cullen szerepét alakítja, és az egyik forgatás alkalmával a fikció már-már valósággá vált, annyiban legalábbis mindenképp, hogy Kristent Peter látta el jótanáccsal. Peter így mesél erről:
- Kristen rálöttyintett valamit a hasára, amitől az megégett egy kicsit, én pedig megnéztem a kedvéért, és elmondtam neki, hogy kenje be gyógykenőccsel, és elmondtam, mit tegyen, hogy ne maradjon meg a heg helye meg ilyenek. Vicces volt - mondja nevetve.






A Hajnalhasadás 1. része, amely a sorozat utolsó előtti darabja, idén novemberben kerül a mozikba. Peternek vegyes érzései vannak a filmforgatás befejezésével kapcsolatosan. Miközben nagy örömmel vág bele új dolgokba, nagyon fog neki hiányozni filmbéli családja, Robert Pattinsonnal az élen.
- Az egész Cullen-család nagyon fog hiányozni - mondta Peter az OK! magazin amerikai kiadásának. - Szerintem van valami varázslatos abban, amikor felvesszük ezeket a jelmezeket, és eljátsszuk ezeket a jeleneteket. Tudom, hogy hiányzoni fog, még akkor is, ha dolgozhatok még együtt a többi színésztársammal, de az már más lesz. Volt valami igazán érdekes abban, amikor mind együtt voltunk egy szobában. 




Peter továbbra is elfoglalt, hiszen a Jackie nővér című amerikai sorozatban is szerepel. Peter figyelmeztette rajongóit, hogy úgy keressék karakterét a sorozat következő évadában, hogy némi változáson ment keresztül:
- Elárulhatom, hogy Coop megpróbál a jövőben kicsit érettebbé válni, ezért bajuszt növeszt. Nem tudom, meddig fog ez nála tartani, de az biztos, hogy a negyedik évad kezdetén Coop bajusszal fog megjelenni. Kicsit Tom Selleck-esre vettük a figurát - kuncogott.


És ha már Jackie nővér, akkor a későn fekvők október 6-án 23:10-től láthatják a Viasat3-on a Jackie nővér II. évadának 1., majd rögtön utána 23:45-től a 2. részt is. [Nekem nagyon későn van, de ha valaki nézi, majd meséljetek ám! :)]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése