2011. szeptember 27., kedd

Jackson a Breaking Dawn-ról

Jackson a múltheti Teen Vouge Young Hollywood Party-n árult el egy-két újabb apróságot a Hajnalhasadással kapcsolatban, amelyről az EOnline-on olvashatunk exkluzív részleteket:

Kristen Stewart nem fog végig ragyogni a terhességtől a Hajnalhasadásban. 
Egyik színésztársa elárulta, hogy ő voltaképpen megdöbbent, amikor meglátta Stewartot terhes Bella Swanként, mert hát nos, így volt könyvhű.

- Egyik alkalommal, amikor odaértem a forgatásra, valami olyan sminkje volt, amely ... igazán fáradttá varázsolta őt - mondta nekünk Jackson Rathbone a Teen Vogue Young Hollywood partyn, amelyet a hollywoodi Paramount Studios-ban tartottak. - Nagyon megijedtem. Azt kérdeztem, "Mi történt Kristennel? Jól van?", mire ő, "Nyugi már haver, ez csak smink.", én meg "Huh, akkor jó, mert már nagyon aggódtam." Őszintén szólva, úgy nézett ki, mintha egymás után három hétvégét eltöltött volna Vegasban.

Szerencsére, a nagy esküvői jeleneten Robert Pattinson mellett nem ilyen külsővel kellett [Kristennek] megjelennie.

- Úgy kellett elmagyarázni magunknak, hogy ez nem is valódi [esküvő] - mondta Rathbone - Végignéztük, ahogyan fejlődött ez a kapcsolat és bár szerepet játszunk és nap végén lemossuk magunkról a fehér sminket és levesszük a parókákat, amit viselünk, amikor ott voltunk az esküvői jeleneten, mind ezt éreztük. Amint Kristen megjelent [menyasszonyként], mindenki elhallgatott. Az ember szíve kihagyott egy ütemet, szeme bepárásodott. 


Engem felcsigázott, alig várom a filmet :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése