2011. szeptember 20., kedd

Mindenki Robról beszél :)

Bár bevallom, kicsit túlzásnak szoktam tartani, amikor a Rob-os blogok azt is leírják hírként, ki mit mondott Robról aktuális interjújában, úgyhogy azt, hogy hasonlót teszek én is, egyetlen dologgal tudom indokolni: egész csokrot hozok belőle :) Hátha ezáltal még árnyaltabb képet kapunk róla:

David Cronenberg (a Cosmopolis rendezője), szeptember 15:
Cronenberg nem az Alkonyatban elért rendkívüli hírnevének köszönhetően választotta ki Robot a Cosmopolis főszerepére. Sőt, azt elárulta, hogy ez a tény, miért nehezítette meg a film forgatását.
- Igazából a hírnév hátrányt jelentett. - mondta Cronenberg - Úgy értem a költségvetés szempontjából előny, de nem feltétlenül jó, amikor kinn forgat az ember az utcán, és rengeteg Alkonyat-rajongó van a környéken. De szerintem az emberek igazán kellemesen fognak csalódni, mivel [Robert] fantasztikusan jó színész, ezért is mentem utána.


Ha már Cosmopolis, a filmbéli feleségét játszó Sarah Gadon is beszélt a napokban Robról: 
-Robert Pattinson feleségét játszom, egy gazdag New York-i családból származó nőt, aki költő és művész is egyben, és aki úgy véli, amíg alkot, tartózkodnia kell mindenféle szexuális kapcsolattól, ami jól jellemzi házasságát is.
[Jó, igaz, itt Robról nem tudtunk meg újat, viszont a filmről igen...]



Nézzük, hogyan vélekednek a Bel Ami-s kolléganők:



Uma Thurman, 2011. szeptember 4.:
"Robert nagyon jóképű. De élőben sokkal helyesebb, mint a képernyőn. És nagyon jó színész is. Fantasztikus karrier áll előtte, nem csupán az Alkonyat fogja a karrierjét jelenteni."






Natalia Tena (Rachel szerepét játssza majd a Bel Ami-ban), 2011. szeptember 12.
A színésznő és Robert késő kamaszkorukban ismerkedtek meg egy fotózáson, amelyen feltörekvő brit színészeket fotóztak. Azután elmentek egy kocsmába és jól berúgtak. Tena akkoriban két szórakozóhelyen is dolgozott, és Tom Sturridge [aki egyébiránt Robert haverjaként is ismert] felhívta a lány főnökét, hogy a lány balesetet szenvedett, ezért nem tud bemenni dolgozni. 
- Mondanom sem kell, kirúgtak! - meséli Natalia. Aztán a fiatalok elhatározták, hogy Berlinbe utaznak, ám csak a lány lakásáig jutottak, Natalia ugyanis nem találta meg az útlevelét.
- Azon a nyáron igazán közel kerültünk egymáshoz - mondja a nő - Aztán emlékszem, egyszer pár hónappal később Robert elvitt engem szórakozni. Azt mondta: "Én csak el szeretnék köszönni, mert kimegyek Amerikába pár hónapra, csinálok egy vámpírfilmet." Én meg azt válaszoltam, hogy "Ez tökjó, akkor majd találkozunk, ha visszajöttél." Aztán [Natalia] nevetésben tör ki. 
- Mostanra igazán hatalmas lett. A szó szoros értelmében hatalmas. Régen olyan volt, mint egy labrador kölyök, de most már sokkal érettebb és komolyabb.

Hogy aztán így gondot okozott-e számukra a Bel Ami szexjelenete?
- Jó volt, hogy ismertük egymást. Lazán vettük az egészet. Mondtam, hogy "Csak úgy simán nekem esel. Mi lenne, ha úgy csinálnánk, mintha anál lenne, csak mert az rosszabbul fest?"

És akkor egy pár Alkonyatos megjegyzés se maradjon ki a sorból.
Gus Van Sant, 2011. szeptember 15.:

Igaz, hogy versenyben volt az Alkonyat [következő részének] rendezéséért?
Igen, egy interjúban megkérdezték Robert Pattinsont, hogy "Ki fogja rendezni az Alkonyat következő részét? De nagyon sokszor megkérdezték ezt. Rob pedig azt valaszolta, hogy "Egy olyan rendezőt szeretnénk megnyerni a következő részhez, mint Gus Van Sant." Én meglepődtem, és azon gondolkodtam, hogy "Tényleg rám gondoltak? Tényleg szóba kerültem? Tényleg így is gondolják?" Úgyhogy szóltam az ügynökömnek, hogy járjon ennek utána. 


Aztán elmentem egy interjúra naívan, és nem voltak tudatában annak, hogy nekem most el kellene adnom magamat nekik. Tervekre voltak kíváncsiak, holott az volt a terv, hogy olyan filmet kell készíteni, ami nagyon szigorúan követi a filmet, hiszen ha az ember egy kicsit is eltér, akkor kinyírják a rajongók. Természetesen a tapasztaltabb rendezők 45 perces referátummal érkeztek, amelyben bemutatták elképzeléseiket, és ők kapták meg a melót. De nagyon rossz érzés volt, mert nagyon ideges lettem, és rájöttem, hogy igazából lejátszott meccs volt az egész. Bizonyára csak én tulajdonítottam túl nagy jelentőséget az egésznek.

Daniel Radcliffe is megemlítette nemrégiben Robot. Karrierjük kialakulását és ívelésének ütemét hasonlította össze, hiszen, míg ő fokozatosan ért el a világsikerig, Robertre ez hirtelen tört rá. Így beszél erről Daniel:
- Szerintem neki sokkal nehezebb lehetett. Nekem volt lehetőségem ahhoz, hogy fokozatosan szokjak hozzá a hírnév gondolatához, mivel az első két filmet szinte közvetlenül egymás után forgattuk. Sőt, míg az egész  Potter-jelenség csúcspontjára jutott, én folyamatosan stúdióban voltam, és nem is igazán voltam tudatában annak, hogy odakinn ilyen hatalmassá vált ez az egész. Míg Rob egyik pillanatról a másikra vált a világ legismertebb fickójává. Szerintem ezt sokkal nehezebb lehetett feldolgozni.



És még folytathatnám hosszasan, mert mint a cím is jelzi, _mindenki_ Robról beszél, vagy legalábbis sokan, sokszor megemlítik. Mára azonban érjétek be ennyivel :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése