2011. június 19., vasárnap

Kellan szirupos szövege plusz pár Syrup-forgatás környéki fotó

A People.com a héten interjúvolta meg emberünket (Kellan Lutz), és azt kérdezte tőle, mit néz meg először egy nőn?

- Először a lány arcát figyelem meg. Az arc sok mindent elárul, én pedig szeretem megnézni a szemeket, és elolvadok egy nagy mosolytól. 
Tény, hogy egy női arc látványától elgyengülnek a Calvin Klein modell térdei, "különösen, ha mellette ébredhetek, és még egy pezsgő és eper társaságában, filmnézéssel, összebújva eltöltött hosszú éjszaka után is még mindig ugyanúgy néz rám" - álmodozik Kellan. - Ez nagyon szexi! - teszi hozzá. 
- De szeretem még a kulcscsont környékét is, ez lehet furán hangzik, de nekem nagyon bejön - mondja. 

És hogy saját magán mit szeret a legjobban? Kellan ezt is elárulja:
- A gödröcskéimet szeretem a legjobban. Nem sok embernek vannak gödröcskéi, úgy látszik, ebben egyedi vagyok - így Lutz. - Amikor gyerek voltam, egyik oldalon három, a másikon két gödröcském is volt, mára már csak egy-egy maradt, mindkét oldalon. 

És hogy teljes legyen a kép, az elmúlt napok forgatásáról teszek be pár képet:






3 megjegyzés:

  1. Iiiiiigen én is szeretem a gödröcskéit!:) Szivesen
    ébrednék Kellan maci mellett! Álom álom de szép álom mi?!:D

    VálaszTörlés
  2. istenem! ez a pasi olyanokat tud mondani, de olyanokat.... nem hiszem el néha(sokszor!!). én leolvadok tőle a földre :D
    ki kell jutnom loszándzseleszbe XD
    amúgy alig várom már a Syrupos figuráját, kemény lesz már most látom :)

    VálaszTörlés