2011. június 26., vasárnap

60 másodperc és pár Loosies still Peter Facinellivel

Mivel neki nincsenek olyan hasizmai, mint Taylor Lautnernek, ezért karrierjét egy heves vérmérsékletű orvos és egy mihaszna fickó szerepei által egyengeti. 

Valóban olyan szórakoztató eljátszani egy ilyen nem túl visszafogott típust, mint Dr. Fitch Cooper, mint amilyennek látszik?
Peter: Én őt annyira nagyon szeretem. Olyan, mintha megivott volna 4 doboz Red Bullt. Én nem hiszem, hogy ő rossz szándékú lenne, igazából nincs is tudatában annak, hogy ő folyamatosan megsért másokat. Bármit megtesz, amit csak akar, és ez nagyon vicces tud lenni.

Mi tetszett neked a legjobban a Jackie nővér utolsó részében?
Peter: Az évszázad esküvője. Persze ez össze nem hasonlítható a Hajnalhasadás esküvőjével. 

Spoilernek számítana, ha elárulnál egy s mást a Hajnalhasadás 1. részéről?
Peter: Nem szeretnék túl sok mindent kifecsegni az Alkonyat filmekről, de azt elárulhatom, hogy az esküvő gyönyörű lesz, noha sokkal nehezebb volt leforgatni, mint ahogy látszik. Mindenki azon volt, hogy varázslatos nap legyen, erre szakadt az eső. Rengeteg munkára volt szükség, hogy a nézők ne is sejtsék, mi történik a valóságban. Nagyon sajnáltam a nőket, akik ünnepi ruhákban pompáztak.

Nem érzed úgy, hogy neked is kondizni kellene, hogy jó hasizmaid legyenek, különösen, ha Taylor Lautnerrel vagy egy jelenetben?
Peter: Jártunk konditerembe, folyamatosan voltak harcművészeti edzéseink, úgyhogy ez igazán jót tett, de Carlisle-on mindig van felső, úgyhogy sose látni a felsőtestét.

Az utolsó részben nagyapa leszel, igaz?
Peter: Nem szeretek beszélni erről. Furcsa dolog, hogy valaki 23 évesen nagyapa lesz, viszont másrészről meg mégsem érzem rosszul magam ettől.

Vannak nagy terveid, hogy hogyan folytatod a karrieredet az Alkonyat után?
Peter: Három forgatókönyvet írtam a produkciós irodám számára, amiből kettőt már le is forgattam. Nekem nagyon jó, hogy így irányíthatom a karrierem alakulását. Az egyik filmem a Loosies, amely egy New York aluljáróiban élő zsebtolvajról szól, és idén év vége felé kerül a mozikba. Játszottam is a filmben, amelyben remek színészgárda gyűlt össze, köztük Joey Pantoliano, Michael Madsen. Nagyon izgatottan várom. Egy másik filmet is írtam, azt a Hallmark mozicsatornának, a feleségem [Jennie Garth] főszereplésével játszódott, idén láthatták a nézők. Nagyon izgalmas az az út, amikor látom, hogyan kel életre az, amit én papírra vetettem.

Miért döntöttél az írás mellett?
Peter: 17 éve dolgozom, és nagyon idegesített, amikor olyan forgatókönyveket kaptam, amelyekre nem reagálhattam... én magam is meglepődtem, amikor megírtam az elsőt. Mondjuk az első filmnek 3 hét alatt megírtam a forgatóköyvét, de kellett hat év ahhoz, hogy el is készítsem magát a filmet. Minden alkalommal, amikor belelendültünk volna, mennem kellett forgatni, így elveszett a lendület. De amint végeztem az Alkonyattal és a Jackie nővérrel, az emberek kicsit közelebbről megnézhetik, mivel is foglalkozok. Így azért egyszerűbb lesz.

Mi a titka annak, hogy az ember sokáig éljen a hollywoodi világban?
Peter: Folyamatosan dolgozni kell. A magam részéről 17 éve megállás nélkül dolgozok. Nem mindig tudja az ember kontrollálni mit érez egy olyan film kapcsán, mint az Alkonyat, vagy egy olyan kritikusok által is elfogadott sorozat esetében, mint a Jackie nővér. Talán ezért várom olyan izgatottan, hogy producerkedjek. A  következő lépés az számomra, hogy filmet rendezzek. Hosszú út áll még lőttem, és nem szeretném elveszíteni a lelkesedésemet.

Úgy tűnik, Te valahogy megúsztad azt, hogy szépfiúnak skatulyázzanak be, miután eljátszottad Mike Dextert a 'Buli az élet'-ben. Ez szándékos volt?
Peter: Emlékszem, utána még 3 tinifilmben szerepeltem. Aztán felkérést kaptam a 'Csaj nem jár egyedül'-be, de végül a Szupernova című scifit választottam. Híznom kellett és szakállat növesztenem. Teljesen megváltoztam. Nagyobb elvárások voltak a filmmel szemben, mint ami lett belőle, én azonban nagyon élveztem. Mert olyasmi volt, amit még sose csináltam korábban. Ha tartanék egy bulit, amire meghívhatnám az összes karaktert, amit valaha eljátszhattam, akkor jól szórakoznánk. Ennél többet pedig nem is kérhet az ember.

Cikk innen,
ésvégül a fent is emlegetett Loosies-ból jelent meg pár kép, amelyek közül idehoztam a jobbakat :)







5 megjegyzés:

  1. Már alig várom a Loosie-t. :D Nem csak azért, mert Peter játszik benne, hanem mert a sztori is érdekesnek tűnik és a képek is tök jók. :D Azon jót nevettem, amin szegény össze van verve xD
    Emellett az is érdekel, hogy a színészkedés mellett mennyire lehet jó forgatókönyvíró.
    Hát, itt a végén szóba került a Szupernova... Na, az szerintem egy rémes film. Mindenképpen meg akartam nézni Peter miatt, pedig csak rossz véleményeket olvastam róla előzőleg, pl. olyat is, hogy a rendezője nem vállalta a filmet az igazi nevével, mert ő is annyira pocséknak tartotta. Egyébként a színészeket sajnáltam legjobban benne, mert mind jól játszottak, csak a történet tök értelmetlen... :/

    VálaszTörlés
  2. Nekem nem tetszettek az összeverős képek, azért nem raktam be. A Szupernovát meg nem láttam, viszont nem szeretem a scifit. Amennyire néztem a képeket, Peter azért dögös rajtuk :)

    VálaszTörlés
  3. Hú, hát, kicsit azt hiszem, hogy elfogult vagyok vele kapcsolatban :D Nem mondom, hogy Taylor-nak nincs jó felsőteste, mert akkor hazudnék, de én személy szerint inkább nézegetem Petert, mint őt... :D Azt viszont nagyon sajnálom, hogy nem láthatjuk az alkonyat során meztelen felsőtesttel :( Bár mondjuk... családapa szerepet játszik, és ráadásként még nagyapa is lesz a filmben, úgyhogy annyira nem meglepő :D
    A Loosies-t én is nagyon várom már :D Nem csak Peter miatt és nem is azért, mert jónak ígérkezik az alaptöri is, hanem mert Peter írta a forgatókönyvet :) Kíváncsi vagyok, hogyan állja meg a helyét így, hogy nem csak színészként dolgozik :)
    Puszi: Juliet

    VálaszTörlés
  4. Mondjuk erre én is kíváncsi vagyok, de ami engem illet, szívesebben nézném színészként, mint hogy a háttérmelót csinálja, legyen szó forgatókönyvírásról, producerkedésről, rendezésről.. Mégiscsak szerepben jó látni őt igazán :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Hát ezek a képek<3
    Imádom őket :D Arra én is naaaaagyon kíváncsi vagyok, milyen forgatókönyvíró is ő :D Biztos jó, de ezt csak az elfogultság mondatja velem :) Majd kiderül :)
    Hát mondjuk...a felsőteste elég jó <3 Pedig én nem kifejezetten az izmokra bukom :)Kár, hogy a Twilight-ban nem láthattuk úgy :) Bár tényleg furi lett volna...egyszer csak lekapja a felsőjét a film közepén XD Nem illene a Carlisle-os stílushoz :D
    Puszi!
    Carly :)

    VálaszTörlés