2011. június 20., hétfő

Játéksarok

Igazából Starlight-nak köszönjétek az ötletet, nélküle ilyen biztosan nem jutott volna eszembe, de ha már eszembe jutott, összegyűjtök Nektek néhány Alkonyat-Újhold-Napfogyatkozásos játékot, amellyel remekül leköthetitek magatokat a nyári szünetben, főképp a nyűgös esős, vagy túlságosan kánikulás napokra gondolok. Na meg a héten, mert nálam melófaktor van, nem hinném, hogy lesz erőm hétvége előtt bármilyen komolyabb frissre :S

Naszóval, íme egy remek gyűjtemény, ha alkonyatos játékra vágysz. Ebben már nincsenek benne a világhálót ellepő színezgetős-öltöztetgetős-sminkelgetős gagyiságok. Ne tudjátok meg, hogy sikítottam tőlök :-D Viszont ezek online, flash játékok, unaloműzőnek érdemes egyet-egyet kipróbálni :)

Puzzle-ből például Dunát lehet rekeszteni:

Az elsőben Alkonyatos képek közül választhatsz (szám szerint 7-ből), és remek zene is van alatta. Vigyázz, mert a Google-ben a Twilight puzzle szókapcsolatra keresve 10-ből 9-szer ebbe a játékba botlasz



Ebben az Eclipse-ből választhatsz 3 képet, mindet 3 nehézségi fokozaton rakhatod ki :)

Starlight ajánlata: letölthető New Moon és Eclipse Wolf Pack kirakók, és az oldalon találhatók letölthető képernyőkímélők is.

Ez az utolsó pedig nem puzzle a szó szoros értelmében, itt igazából csak elforgatni kell a képkockákat a megfelelő irányba. Viszont kellemes kis zene van hozzá (úgy 3 percen keresztül még nem is idegesítő, csak utána :), és van kifejezetten Cullenguys-os kép is :)))

De van memóriajáték is. Ez nem túl szép, meg annyira nem is izgi, mint amit a múltkor belinkeltem, de egyszer ki lehet próbálni:

Ez tökjó. Mondjuk rémlik halványan, hogy Kim mintha egyszer hozta volna még valamikor ősz végén, ha nem teljesen ismeretlen, ez lehet az oka. Némi angoltudás kell hozzá, de nem vészesen sok.

Aki tud angolul, annak ajánlok még két klassz kvízt. Igazából ezekben az a nehéz, hogy időre mennek a kérdések, és adott idő alatt nehéz lefordítani a kérdést, a választ és még kiválasztani is a jót :)
Aki esetleg kedvet kapott Alkonyat-kvízezni, ám nem tud angolul, az a magyar Kvízpart oldalon is talál millió meg egy tíz kérdéses Alkonyat gyorskvízt, bármelyik könyv, film, színész stb. témájában. :) Nem mind igényes viszont, sajnos. 

És akkor jöjjön a két kedvencem:
Az egyik a számkeresős játék, ahol Eclipse stilleken rejtettek el számokat 1-től 20-ig, és ezeket kell (egy nagyító segítségével) megtalálni, és ha megtaláltad, a nagyítóval rákattintani. Vigyázz, mert "csak" 5 perced van, ami az elején veszett soknak tűnik, de nekem már a 2. képnél kevés volt :), illetve ha olyan helyre kattolsz a nagyítóval, ahol nincs szám, akkor levon 100 pontot. 

A legfáradtabb pedig a Csókolózós-védelmezős. Nagyon súlyos :-)
Nehezen jöttem rá, de itt az az alapszitu, hogy az Eclipse-ben vagyunk, Edward és Bella között dúl a láv, úgyhogy csókolózniuk kell. Ezt úgy éri el az ember, ha rákattol valamelyikükre, azonnal cuppogni kezdenek. Ámde a nagy szerelem hevében jön Victoria és Riley (vagy az újszülöttek, de én addig nem jutottam el), akiket ki kell iktatni, mert meg akarják támadni Bellát. Ha rákattolsz az ellenségre, Edward letámadja, majd visszatér Bellához, és sürgősen folytatni kell a csókolózást, mert ha nincs elég csókolózott idő, nem lehet ám csak úgy továbbjutni a pályáról. Nekem legalábbis nem sikerült még (mondjuk nem is feccöltem bele annyi energiát). Egy pályán 3 élet van, és állítólag több pálya is van, már a rátermettebbeknek, nem nekem. Ha valaki nagyon kipihent, ki ne hagyja. Csak ne vegye túl komolyan. :)))

Hát, mindenkinek jó szórakozást, remélem, azért találtok tetszőset közöttük!!! :)

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Tök jó ötlet volt felrakni ezeket :D Bár nekem a nyaram egyáltalán nem lesz unalmas, tele vagyok programokkal, na meg edzésekkel, de a szabadidőmben biztos kipróbálom majd ezeket a játékokat :D Egyébként sokszor eszembe jut, hogy rákeressek egykettőre, de még sosem jutottam el odáig :D Ez az utolsó játék viszont nagyon nagy xD Ki az, aki kitalál ilyeneket?? :DD
    Puszi: Juliet

    VálaszTörlés
  2. Na, örülök, ha tetszik.
    Bár engem egyelőre még bosszant, hogy a számkeresősben nem tudok továbbjutni a 2. pályán, pedig már kifolyik a szemem. Lehet, az a baj, hogy amúgyis. De küzdök :)

    VálaszTörlés