2011. június 13., hétfő

25 dolog, amit nem tudtál Peter Facinelliről

Peter Facinelli az US Weekly-nek árult el 25 dolgot, amelyet tuti nem tudunk róla. Íme:

1. A Starbucks kávéját szeretem a legjobban - és idegesít, hogy akár több Stabucks kávézó is lehetne. 
2. Két keresztnevem van. [Kutatásaim során az Alessandro/Alexander-t találtam a legtöbb helyen, de egyes források Caleb-et is írnak]
3. Nem tudok meglenni az IPhone-om nélkül. A francba, Steve Jobs. Mikor jelenik már meg a legújabb kiadás?
4. Én voltam a[z amerikai] Megasztár 3. évadának 5. helyezettje. (Na jó, igazából nem is, de emlékszik még valaki arra, ki is volt az?)
5. 22 évesen lettem apa.
6. Imádom a 70-es évek filmjeit.
7. Egyszer apám szolgálta ki a kedvenc színészemet, Paul Newmant. Lefénymásolta nekem a hitelkártyáján lévő aláírást, így aztán nekem már nem kellett tőle autogramot kérnem.
8. Gyerekkoromban a TV-nézés volt a hobbim. Legjobban a Hupikék Törpikéket szerettem. 
9. A nővéremnek volt a legklasszabb Hupikék Törpikék gyűjteménye. Aztán elcsentem tőle, és neki adtam a lányomnak. Csak mert azt szerettem volna, ha az enyém lenne.
10. Én nem követem a[z amerikai] focit, de ezt soha nem vallanám be. Vagyis, akarom mondani, hajrá Giants!
11. Lemaradtam Oprah [showjának] utolsó adásáról. Igen, most visszaszereztem férfiúi megbecsülésemet!!
12. Ha léteznek földönkívüliek, remélem, kitakarítanak a Földön, elhozzák nekünk a rák ellenszerét, és bízom abban is, hogy nem esznek meg minket!
13. Az hírlik rólam, hogy pókerarccal ölök kisállatokat. [wtf ???]
14. A főiskola első évét előkészítő évfolyamon töltöttem.
15. Addig gyakoroltam, hogy most már képes vagyok elaludni a repülőn, akár felszállás előtt is.
16. Van két motorom, de nincs időm eleget motorozni.
17. Soha nem emlékszem arra, mit álmodtam.
18. Egyszer meg akartam tudni, ki voltam előző életemben. Megkérdeztem, hogy Elvis Presley voltam-e. Azt mondták, hogy nem. Félbe is szakítottam a kísérletet, hisz nyilvánvalóan átvertek.
19. Tengerpart vagy hóesés? Inkább a partot választanám.
20. Anyukám és Apukám Olaszországban születtek, és nagyon aranyos akcentusuk van.
21. Mielőtt elkezdtem New Yorkban színészkedni, nagyon durva New Yorki akcentusom volt. 'Carlisle' Queens-i akcentusát viszont sose tudtam rendesen beszélni.
22. Kettős - olasz-amerikai - állampolgár vagyok.
23. Alig nézek TV-t, viszont folyvást a laptopommal lógok.
24. Legelső munkám során újságkihordó voltam.
25. Lelőttem a sheriffet. De nem lőttem le a helyettesét. [Eredetiben: I shot the sheriff, but I didn't shoot the deputy: Ez egy ismert Bob Marley szám első két sora :-D Mennyire tipikus Peter :)))]

És ha már amúgyis Peterről van szó, múlt hétvégén még a MMA előtt az Overland Nemzeti Park expóján vett részt, amelyről szintén született néhány klassz fotó.


8 megjegyzés:

  1. ÓÓÓÓÓ!
    Hát ebből tényleg nem sok mindent tudtam :D
    Imádtam, mert végre újabb dolgokat tudtam meg Peter-ről :D

    Carly :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszenek a hozott anyagok, nem mindig könnyű érdekes cikkeket találni.
    Ezek nekem is tetszettek, volt benne pár nagyon tipikusan Peter hangulatú. Bírom a fickót :)

    VálaszTörlés
  3. Ez a cikk tényleg nagyon érdekes volt. :) Sok dolog volt benne, amit még nem tudtam Peterről. :) Ami a leginkább meglepett az az, hogy kettős állampolgár. Ezt mondjuk nem hittem volna. :D

    VálaszTörlés
  4. A te megjegyzésednek is örülök, mert olykor teljesen úgy érzem, csak Kellan érdekli az embereket :)
    Az a legérdekesebb, hogy a Rob cikkek tűnnek a legkevésbé népszerűnek. Pedig, ugye... :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Uhh, és én még azt hittem, hogy mindent tudok Peter-ről... Miféle rajongó vagyok?? :D Jó, mondjuk ezeknek egy része tipikus személyes kérdés, mert honnan is tudhatnánk, hogy hol szereti legjobban a kávét:D Egy két új dolog nagyon meglepett, amit a róla terjengő pletykákról mondott:O Valóban ezt híresztelik róla?:O :S
    A képek a végén nagyon tetszenek:)
    Várom a további Peter híreket!:D
    Puszi: Juliet

    Ui.: Nem tudod véletlenül, hogy a Loosies mikor fog megjelenni? Vagy egyáltalán lesz-e belőle szinkronos vagy feliratos változat, vagy később esetleg dvd? Előre is köszi:) Puszi

    VálaszTörlés
  6. Semmi többet nem tudok a Loosies-ról, mint amit ide kiírok. Az rémlik, hogy túl vannak a szerkesztési munkálatokon, és már a filmzenét írják. De én is megnézném a filmet :))
    Na, azért erre a cikkre hogy előbújt a Peter tábor! ;)

    VálaszTörlés
  7. Imádom ezt a pasit annyira jópofa meg tudnám zabálni!:)Nekem egyébként Ő a kedvenc! Köszi a cikket nagyon érdekes volt és vicces is!:) Pont az a jó ebben a blogban hogy nem csak Robbal foglalkoztok hanem inkább a többi pasival! Robot is imádom persze de róla annyi minden írnak mindenhol itt legalább a többi "Cullen" fiú van előtérben és ezt én imádom! Csak így tovább!
    Puszi
    Brigi

    VálaszTörlés
  8. Óóó, én köszönöm! :) És igyekszem!! :))

    VálaszTörlés