2011. június 15., szerda

Aim High infók

Wow, kijött egy Jackson-os Aim High plakát, plusz az érdeklődők akár már lájkolhatják is a sorozat Facebook-os oldalát, hogy minden infóról előskézből hírt kapjanak. A sorozat facbook oldalának címe: http://www.facebook.com/AimHighSeries

Amúgy nekem a sorozat IMDB oldala alapján nagyon gyanús, hogy az őszi forgatások során csak a Pilot-ot forgatták még le, viszont a továbbiakról meg nem hallani semmit.
De addig is itt az ígért poszter:

Na, ki mit gondol??

2 megjegyzés:

  1. Hali!
    Imádom Jacksont, de nekem ez most valahogy nem jön be! De attól még imádom és mindent elolvasok róla!
    Puszi: Julcsi

    VálaszTörlés
  2. Ja, a poszter, nekem sem bejövős, pedig maga a film(sorozat) izginek tűnik. Kicist túlszerkeszett és természetellenes lett a kép. Meg én már mondtam korábban, hogy nekem Jackson már túlkoros gimisnek (az Alkonyatban is bőven necces, bár az egész Cullen gárda az :), de ha nézhető lesz a film, én nem hagyom ki. :))

    VálaszTörlés