2011. június 11., szombat

Jackson infók a Rókalyukból

Ahogyan azt egy hete már jeleztem, Jackson új filmen dolgozik, mégpedig olyanon, ami remekül passzol a stílusához: karaktere egy nagy cég jogásza, aki fizetés nélküli szabadságot vesz ki, csak hogy egy kis éjszakai koktélbárban énekelgethessen. A filmnek immáron IMDB adatlapja is van, noha még nem túl informatív.

Egy Dayna Nicole nevű divatszakértő eltölthetett egy napot a forgatáson az öltöztető mellett, és erről az élményéről mesélt blogjában. Íme:

Pénteken az "Élet a Rókalyukban" című film öltöztetője mellett segédkezhettem, amelyben a lenti színészek szerepelnek [Jackson mellett Pooch Hall, Elliot Gould, Brian Doyle Murray és Bob Gunton szerepel még a cikkben, amelyből értelemszerűen csak a Jackson-os részt fordítom]. Mivel a celebekről az a hír járja, hogy barátságtalanok és/vagy egoisták, úgy gondoltam, itt az ideje, hogy bebizonyítsam, hogy ez nem igaz, és megosszam tapasztalataimat miután a show-biznisz világának legkedvesebb embereivel találkozhattam.

Jackson Rathbone:
A nap során többször egymásra mosolyogtunk, aztán az éjszaka végén, amikor arra vártam, hogy a színészek átöltözzenek, hogy összepakolhassunk, és mehessünk hazafelé, amíg Jackson a lakókocsijához ment, mondott pár dolgot, amire én válaszoltam (és kuncogtam). Aztán mondott még valamit, amit nem hallottam, én azonban túl ideges voltam, úgyhogy így szóltam vissza: 'Hé! Mi van?' Biztos voltam benne, hogy soha nem tudom meg, mit mondott. Tévedtem... Jackson ugyanis, elfelé menetben (a helyes kalapjában) így szólt: "Felakasztottam válfákra Neked az összes ruhadarabot!" Talán úgy hangzik, mintha ez nem lenne nagy ügy, mégis nagyon ritka. Teljesen természetes, ha a színészek nem akasztják fel a ruhákat, úgyhogy ez nagyon kedves volt tőle. Azt is megfigyeltem, hogy nagyon szép arca van, és hibátlan a bőre. Nem mondanám rá csak úgy, hogy helyes, ha csak a külsejéről lenne szó, de így, hogy még kedves is mellé, így igazán nagy szó. Szóval csajok, ha belehabarodtatok, jó ízlésetek van!

Van ám néhány kép is az elmúlt napok forgatásaiból, azokból is felteszek párat.







Nekem nagyon tetszenek!!! A képek egyébiránt Jackson twitterjéről és a JRO galériájából származnak.

2 megjegyzés:

  1. Hali!
    Eddig is sejtettem, hogy nemcsak jóképű de kedves is lehet és most itt a bizonyíték is! Imádom ezt a pasit!
    Puszi Julcsi

    VálaszTörlés
  2. :)) Egyetértünk.
    Érdekes, hogy nekem Jackson eleinte nem volt annyira a kedvenceim között, de minél több jó cikket találok róla, egyre szimpatikusabb. Ez a film meg kifejezetten izgalmasnak tűnik. Meg olyan hozzáillőnek!!

    VálaszTörlés