2011. május 2., hétfő

Twitter-sziporkák

Egy újabb ok, amiért kedvelem én ezeket a srácokat. Hogy olyan hétköznapiak (maradtak). Lehetne erről hosszan filozofálni, meg pszichologizálni, de egyértelmű: ma már kevés olyan igazán nagy, elérhetetlen színész, "sztár" létezik, a mai "celebek" elérhetőbbek. Kellan például nagy örömmel küldözget néhány jó szót rajongóinak, Jackson megosztja velünk macskája képét, Peter pedig családi élményeit. Ettől kicsit mintha közelebb lennének az emberhez, pedig nem is. 
Azért én szeretem olvasgatni ezeket a twitterbejegyzéseket, és megosztok most pár emlékezeteset közülük Veletek is. 

Kezdjük Kellan elmaradhatatlan napi bölcsességeivel:
"Ne foglalkozz a gyűlölködőkkel, míg ők gyűlölködnek, te csak végezd a dolgod! A végén pedig learathatod a munkád gyümölcsét!"
"A jelenben élj, és el fog jönni a vágyott jövőd! 
"Nincsenek szabályok arra vonatkozóan hogyan KELLENE élned. Az egyetlen szabály az, hogy tedd, amit szeretsz, és ne kérj miatta elnézést!" (na, ez nekem gyanús, hogy nem saját, csak reagált rá, vagy ajánlotta olvasóinak, de nekem akkor is tetszik, szóval marad :)

Amúgy Peterben és Kellanben az is szimpatikus még, hogy jótékonysági akcióik népszerűsítésére is felhasználják  saját népszerűségüket. Kellan itt a twitteren (is) toboroz adományozókat, legyen szó a St. Bernard projectről, vagy az állatvédő alapítványokról (pl. PETA), ugyanez érvényes Peterre, aki a gyermekrák alapítványt is itt, a twitteren népszerűsíti. De persze ő is ír sok minden másról is.

Például mélyfilozófiai gondolatokat:
"Ajándék lónak ne nézd a fogát? Kíváncsi vagyok meg tudnám-e állni. Feltéve, hogy valaki ajándékoz nekem egy lovat."

Mesél a munkabeli élményeiről is:
"Nagyon lenyűgözőek Elisabeth Reaser kaszkadőrmutatványai a Hajnalhasadásban. Reaser, egy akcióhős vagy!"

"Még mindig a Hajnalhasadáson dolgozunk. Ezt plakátolták ki a szállodában. Ha nem hallottok rólam többet, legalább tudjátok, miért. [Értesítjük, hogy egy nagy medvét láttak a környéken.]" :))

"Épp elkészültünk a Hajnalhasadás forgatásával. Hosszú menet volt. Hogy boldog vagyok-e vagy szomorú? A sapka mindent elárul."



És végül még egy kép, amit húsvét alkalmbából kaptunk:

"A húsvéti nyuszi kirúgott a hámból a fárasztó éjszakai meló után.
Komlóban gazdag húsvéti ünnepeket!" [Hoppy Easter az eredeti szöveg :)]

Ha már húsvét, akkor mindenképpen térjünk át Jacksonra, aki szintén meglepett minket egy hasonló tematikájú fotóval:

"A húsvéti nyuszi lazít! Adjatok neki egy hamutálat!"

Jackson macskáját több ízben megtekinthették a kedves twitterezők, íme belőlük kettő:


És ez az a pillanat, amikor mi nők ellágyulunk, hiszen, ha egy pasi a macskákat szereti, rossz ember nem lehet :))) Amúgy szintén az egyik tweet-ből tudhatjuk meg azt is, hogy a macskát Dean-nek hívják.

De Jackson is elmélkedik "fontos" dolgokról: 
"Vajon egy macskát lehet-e vizipisztollyal fegyelemre nevelni? És ha igen, működik-e ugyanez egy lesifotósnál?"

De ő is írt arról, hogy befejeződtek a Hajnalhasadás felvételei, vagy megosztja a zenekarral kapcsolatos híreket az olvasókkal, és persze azt is, ha épp a gitárjával utazik valahova. Terészetesen képi illusztrációval.

Egyelőre Jackson persze nem rendelkezik túl komoly múlttal a Twitteren, de szerintem, fogunk mi még nevetni röpke egysorosain. :))

5 megjegyzés:

  1. Annyira aranyosak és viccesek nem is tudom melyiket bírom jobban! :)
    Amúgy az én cicám pont olyan mint Jackson-é! Mintha ikrek lennének!:)
    Brigi

    VálaszTörlés
  2. jaj Kellan okosságai mindig meghatnak egy szinten :D amúgy utána néztem én is twittereten, és szerintem is van egy daily valami nevű twitter ami kirakja ezeket neki. de attól függetlenül jók. nagyon. főleg a "jelenben élj és el fog jönni a vágyott jövőd" ezt nem találtam meg, csak egy hasonlót ami gondolom hogy ez, de nagyon szépen fordítottad le, gratula ^^

    Peter papa tweetjéből csak a medvésen akadtam fent. tejóég. milyen rendesen már, még szólnak is. :D

    Jackson nyuszis képe odab*sz nem is vártam mást tőle :D valahogy róla el tudom képzelni hogy a tipikus zenekaros arc, piál, szív és csajozik ezerrel(reménykedem hogy nem miss. Greenel, mert a csajtól egy időre herótot kaptam :P) igazából tehetsége van a fotózáshoz is, szóval nem fog éhen halni öregkorában sem. viszont azt sajnálnom hogy színvak, én el sem tudom képzelni hogyan lehet így élni, de őt szerintem annyira nem hatja meg. ;)

    VálaszTörlés
  3. Bri!
    Ebbek az eleje akart lenni:
    "On Thursday 10th March 2011, @kellanlutz said:
    Live in the present and YOUR ideal future will come. RT @TheDailyLove: When you let go of the outcome you are free to be authentically you. When you're simply you, the best things tend to happen. #TDL"

    Legalábbis, az RT @TheDailyLove-ot úgy értelmeztem, hogy ez arra válasz. Amúgy lehet, ezt végül ki is akartam törölni, de mindegy. :)

    VálaszTörlés
  4. És tökre örülök, hogy ilyen lelkesen írogattok hozzászólásokat. Én mondjuk nem az a fajta blogger vagyok, aki a "komikért" ír, de tökjó, hogy elindult egyfajta kommunikációs is. :)
    Meg sokat segít abban, hogy egy kicsit a Ti kedvetek szerint is alakítsam a blogot.
    Meg persze, hogy -mint mindenkinek- jólesik a visszajelzés.

    VálaszTörlés
  5. ÉN szeretek komit írni, ilyen jó kis postoknál, és nagyon örülök hogy ez pozitív dolog a számodra, csak mert néha már úgy érzem, mintha túl sokat hallatnám a hangomat, pláne ha Kellanról van szó :D Mert persze a többi srácot is imádom, de ha róla van szó, egyszerűen megkattanok :D
    ezért is imádom ezt a blogot, főleg mostanában, hogy jönnek egyre másra a képek és a hírek :]
    amúgy én is kiraktalak már titeket az oldalamra, meg szerintem legközelebb be is reklámozom ezt az oldalt, mert fura hogy eddig csak 20 rsz van, na nem mintha zavarna, mert imádok a chaten lógni és írogatni nektek :D
    jaj remélem érthető amit írtam, ha nem ezer bocsánat, de ma már túlpihent vagyok :D

    VálaszTörlés