2011. május 16., hétfő

További projekttervek

Na, a dolgok szépen pörögnek, mert a legfrissebb hírek szerint Kellan már alá is írt a Syrup-ra.
Sőt egy picit részletesebb szinopszisunk is van: 
Amikor Scat kitalálja, hogy létrehozza a világ legfinomabb szódáját, máris az a kép lebeg a szeme előtt, amint a gazdag nyugdíjas lesz belőle, miután kreatív módon gazdasági sikertörténetet ír. Mivel azonban az alattomos amerikai szódaiparban semmi sem biztos, Scat hirtelen rádöbben, hogy nem pusztán az öteltét kell megvédenie, hanem éppcsak megálmodott karrierterveit is. A borzasztóan helyes és mindemellett okos barátnőjével (6) együtt azonban küldetésbe fog, hogy visszaszerezze a hírnevet és a gazdagságot, és sikerrel jár. A film Max Berry regénye alapán készül.

Kezd izgi lenni :)

És ha már Kellan, akkor a vadifriss és szépúj stillt a Love-wedding-marriage-ből, amitől mindannyiunk szíve elérzékenyült, amely miatt mindannyian telesírtuk zsebkendőinket, amit nem lehet nem szeretni, nos beszúrom. 

Infó + kép innen

Jackson számára is új szerep van a láthatáron, ő Dosztojevszkij: Félkegyelmű - jében kap szerepet. A mű filmváltozatát várhatóan szeptemberben forgatják Los Angelesben. A film, amely műfaját tekintve thriller lesz, egy tisztalelkű ember sorsát követi nyomon, aki meg akarja váltani a világot, ám eközben egy vadítóan szép, ám ugyanakkor törtékeny nő és egy barátja között örlődik, aki megpróbálja tönkretenni őt.



Ésvégül Peter további terveiről is találtam valamit, érdekes, mindenesetre:
Miután a Facinelli Film első igazi alkotása, a Loosies lassan a gyártás utolsó szakaszába érkezik, máris további filmtervei vannak Peter-nek, és producertársának, Robert DeFranco-nak. Jennifer Fosberry gyerekkönyveinek, az "Az én nevem nem Izabella" és az "Az én nevem nem Alexander" című könyvek megfilmesítési jogait vásárolták meg nemrégiben. A szóbanforgó két gyerekkönyv oly módon mutatja be ugyanis a történelmi alakokat, ami a gyerekeket tanulásra ösztönzi. 
- Az én gyerekeim igazán kedvelik ezeket a könyveket - mondja Facinelli. - Jennifer könyveinek nyelvezete egyszerű, színesek, és oly módon mutatják be a gyerekeknek a történelem egy kis szeletét, hogy az elérhető álomnak tűnjön számukra. Rob[ert De Franco] és én már nagyon izgatottan várjuk, hogy életre kelthessük ezeket a történeteket és kis ill. nagyképernyőn is láthassuk azokat. 
- Amikor megálmodtam Izabellát, nem gondoltam volna, hogy ilyen nagy sikere lesz, és nagyon izgatott vagyok, amiért a Facinelli Films-nek köszönhetően most még szélesebb rétegekhez eljutnak majd a történetek. - nyilatkozta Jennifer Fosberry is.

Öööö, Peterrel kapcsolatban viszont, bevallom, nem pont ilyen hírekre vártam, pedig a társadalmi vállalása ennek, valljuk be: nagyon szép. Hümm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése