2011. május 14., szombat

Szerepek a láthatáron :)

No, akkor álljon itt az ígért Kellan-post mielőtt az oldal jelentős és hangadó Kellan-szekciója belepusztulna az elvonási tünetekbe :) Persze megértek én mindenkit, de neeem, nem vagyok hajlandó AL-lel kézenfogva sétálós paparazzi fotókkal teleszórni az oldalt, jobb szeretek akkor írni - Kellanről is - ha van miről. És most talán tényleg van.

A Hajnalhasadás forgatási munkálatainak befejeztével ugyanis úgy tűnt, Kellan számára nincs forgatásra váró film, és persze kétségek közé zuhantunk, mi lesz velünk Kellan-nel, ha az a kábé 6 filmje lemegy a mozikban, amiken mostanság végzik az utómunkálatokat. Valóban nem rövid a lista: lesz Hajnalhasadás 1 - 2; Love, wedding, marriage; A warrior's heart; Immortals és a Killing Game.

De most végre megtört a jég, és két apró cikkecske is megjelent, amely szerint Kellan 2 filmmel kapcsolatban is tárgyal.

1. Syrup
Ez a film két huszonéves fiatal sorsát követi nyomon, amely során a szódaipar vállalati ranglistáján történő előrehaladásukat mutatják be egészen a vezetői székig. 
A két fiatal szerepében egyébiránt Amber Heard és Shiloh Fernandez lesz valószínűleg, ők legalábbis úgy tűnik, már leszerződtek a filmhez, amit az IMDB szerint jövőre láthat az amerikai nagyközönség. Hozzájuk csatlakozna tehát Kellan, illetve Allison Williams is.

2. Bumped
Ez a film pedig öt huszonéves fiatalról szól, akik a Chicagoi O'Hare Repülőtéren futnak össze, amikoris mindannyian lekésik ugyanazt a járatot, majd ennek következtében ismerkerkednek össze. A film során mindannyiuk életébe betekinthetünk, és láthatjuk azt is, hogyan változik az meg, a bekovetkező bonyodalmak hatására. A film rendezője az a Stephen Derek, akinek nevéhez többek között a Rémecskék (bakker, ez volt az első horror, amivel összefutottam életemben!!), a 101 kiskutya, a Szentfazék vagy az 1993-as Három testőr is fűződnek. A film alakulóban lévő IMDB oldala itt elérhető.
Műfaját tekintve vígjáték-dráma, a sztori alapján pedig érdekesnek ígérkezik. 
Itt Kellan mellett Camilla Belle-lel tárgyalnak még párhuzamosan, remélhetően az 5 főszerep valamelyikéről. 

És végül, hogy mégse maradjunk esztétikai élményérték nélkül, beszúrok Nektek pár fotót "Victoria's secret" bemutatójáról, amelyen Kellan is megjelent, és végre solo fotók készültek róla AL nélkül. És nem is rosszak. :)

2 megjegyzés:

  1. és nemhiszem el!!!! megint úgy jártam mint az előbb. menten sírógörcsöt kapok T_T ez nem az én nnapom. -.-
    szóval, ezt is megírjuk akkor még1x.

    Köszönet érted és a fantasztikus postért drága Ancsi! :D nem is tudom mikor volt utoljára nagyobb Kellan post. jó tudom hogy telhetetlen némber vagyok xP

    A két új szerepe közül hirtelen nem is tudom melyik tetszik jobban. DE talán a Bumpedben kapunk kicsit többet majd Kellanből.
    A sztorija mindkettőnek tetszik, viszont! Mikor fog eljönni végre az a pillanat amikor egy olyan társszereplőt raknak be Mr. Lutz mellé akivel egy minimális szinten, de szimpatizálok? (Tw nem számít, I <3 Nikki Reed) Camille Bell, most komolyan vagy 3 filmjét láttam, de egyszerűen nem nem és Nem. talán még Mandy Mooreal vagyok a legjobban kibékülve, bár őt meg a "férjhez mész mert azt mondtam"-ban egy kiskanálnyi vízben tudtam volna megfojtani, mellesleg senki ne nézze meg azt a filmet, unalmas és shit...
    NADE vissza témához!
    remélem mindkét szerep be fog jönni, bár nem hiszem hogy ezekben lesz a - még nagyobb - áttörés.
    A képekhez, azt hiszem nem kell hozzáfűznivaló :P szerintem értelmét vesztette a "what is sexy?" party jelmondat mikor Ő ott termet :]

    jut eszembe Ancsi lenn egy kérdésem/kérésem
    nézegettem itt a Britney féle jótékonysági vacsis videókat, és van egy access hollywoodos amiben Kellant is elkapják egy szóra. Kérdeznek tőle vmit AL-ről amit nem értek és válaszol valami olyat ami szintén nem tudok kivenni xD
    segítenél?*.*
    http://www.kellanlutzonline.com/another-interview-with-kellan-from-st-bernard-project-benefit-to-help-in-new-orleans-video/
    örök hálám lenne érte :D

    VálaszTörlés
  2. Bri!

    Örülök, hogy tetszett a post, ma még lesz folytatása, mert ha jól értelmezem, a Syrup-ra közben alá is írtak, plusz azt a babás képet én is kinéztem már berakósnak :) :) :)

    A videóba majd belehallgatok, de hallás utáni angolban nem vagyok elég erős :S :( Ill. megpróbálok cikket keresni, hátha valaki valamikor írt még erről a videóról, vagy vhol hátha van vmi transcript, ilyenek...

    VálaszTörlés