2011. május 7., szombat

Peter a Jackie nővérről és a Hajnalhasadásról

Nemrégiben az Entertainment Weekly készített egy telefoninterjút Peter Facinellivel, ezt fordítottam le ezúttal, illetve Peter lakókocsijáról láthatunk pár képet, amelyet családi utazások alkamával használ előszeretettel.

Peter Facinelli kissé kimerültnek tűnt, mikor az EW múlt héten rácsörgött – de mondjuk ez érthető is. A színész folyamatosan oda-vissza repült Vancouverbe, a Hajnalhasadás forgatására, ahol a kettes számú stábbal forgattak (kaszkadőr elemeket rögzítették). Vajon miből nyeri energiáit? Arról faggattuk, hogyan folytatódik Coop története a Showtime Jackie nővér című sorozatában, miután a doki hamarosan olyan híreket kap, amelyek gyökeresen megváltoztatják életét. Erről mesélt nekünk (és lehet, hogy spoilereket is elárult):



EW: Úgy hallottam, fontos dolgok történnek Coop-pal a héten. Mesélnél nekünk erről?
PF: Bomba robban Coop életében. Megtudja, hogy anyukái – akik a világot jelentik számára – elválnak. Ettől aztán se lát, se hall, mivel egyáltalán nem számít rá. Az az igazság, hogy Coop ezt nem túl jól fogadja, és lassacskán depresszióba zuhan. Kicsit szomorú volt ezt eljátszani számomra, hiszen Coop mindig is nagyon energikus és hiperaktív szokott lenni. Az, hogy el kellett játszanom, amikor ilyen rossz passzban van, nem volt jó érzés számomra.

EW: Igen, én is igazán elszomorodtam, amikor megnéztem a ma esti rész premier előtti vetítését, és láttam, amint [Coop] könnyekben tör ki.
PF: Ajjaj.

EW: De aztán ez átváltott nevetésbe, amikor láttam, hogyan fokozódnak a reakciói.
PF: Igen, az emberek meg szokták kérdezni, hogy „Úgy játszod el a dolgokat, hogy nevessünk rajta?” Pedig nem, egyszerűen csak arról van szó, minél drámaibban játszom a dolgait, annál viccesebb fickó lesz Coop.

EW: Van egy jelenet a ma esti részben, amikor Coop megpróbál bevágódni Jackie-nél, és egy másik közvetlenül azután, hogy szülei elárulják a hírt. Hogy bírtad ki ezeket nevetés nélkül?
PF: Úgy játszok mindent, mintha valóság lenne. Abban a jelenetben engem szinte megkínoznak, és mindenki rajtam nevet. Coop nagyon sötét vizekre evez, az emberek pedig nevetnek rajta. Számomra Coop egy nagyon szerethető karakter. A legtöbben úgy vannak vele, hogy „Mekkora faszfejt alakítasz a Jackie nővérben”. De én ezt nem így látom. Én olyan valakinek látom őt, aki megtört, és aki a légynek se tudna ártani. Szóval ő nekem nagyon szimpatikus. Lehet, hogy nem a szó szoros értelmében, de ez van mögötte. Ő már csak ilyen laza figura.



EW: Milyen hatással lesz rá a hír?
PF: Néhány részen keresztül egy teljesen más Coop-ot fogunk látni. És ez rám is hatással volt. Emlékszem, amíg azt a néhány részt forgattuk, igazán lehangoltnak éreztem magam.

EW: És végül Coop kilábal ebből a depresszióból?
PF: Nem tudom, mennyit szabad elárulnom, de végül a saját életében találja meg a szerelmet, ahelyett, hogy a szülei szerelmében sütkérezne. Már nem élvezi azt a támogató hátteret, amit korábban, így aztán keres és talál is egy saját családot ahelyett, amelyet elveszített.

EW: A kollégái, barátai mellette állnak egyáltalán ebben az időszakban?
PF: Én úgy gondolom, ők tudják, hogy Coop ilyen, és hagyják, hogy a saját útját járja. Ő arra számít, hogy mindannyian megölelik legalább, kifejezve támogatásukat, de aztán nem így történik.

EW: Akkor evezzünk más vizekre: a Hajnalhasadásra gondolok. Milyen érzés, hogy véget ért az egész?
PF: Olyan volt, mint egy mókuskerék. Fél éven át forgattunk. Nap mint nap. Nekem tetszik, amit felvettünk. Most a szerkesztőkön a sor, és remélem, minden jól alakul majd. Nap végére nagyon nehéz, mert az ember nincs hatással arra, hogyan fog összeállni ez az egész. De láttam már pár összerakott részt, jól fog mutatni a vásznon. Izgatottan várom, hogy láthassam a kész filmet.



EW: Elárulhatsz nekünk valamit róla? Azt hallottam, az esküvői jelenet nagyon nagyszabású lesz.
PF: Az esküvői jelenet, mindenek előtt, nagyon gyönyörű volt. A díszlet, a világítás. A Cullen-ház kertjében játszódik az egész, és igazán jól kihasználták a teret. Számunkra, színészek számára azonban nagyon nehéz volt, mivel végig esett, amíg forgattunk, de ezt a filmben nem fogjuk látni. Nekünk ez az egész esős volt és sáros, a filmvásznon azonban csodaszép lesz. A sorozat első részében a baseball-jelenettel is ugyanígy jártunk, mégsem sejtette senki sem, hogy ott is végig esett.

EW: Hogyan maradtatok mégis szárazak?
PF: Ez nagyon bonyolult. Emlékszem, [az első film] első napján, a forgatás közepén jártunk, amikor valaki megkérdezte [Catherine Hardwicktől, a film rendezőjétől] hogy: „Catherine, most mit csináljunk?” Akkor baseball sapkát adtak mindenkinek, akinek nedves volt a haja. Engem elbűvöl a mozi varázslata: hogy ezt az emberek nem látják. Nagyon erősen kell esnie ahhoz, hogy az a filmben is feltűnjön.

EW: Árulj már el pár dolgot az esküvő vizuális részéről az esküvőbolondoknak!
PF: Nagyon varázslatos lesz. Igazán jó volt látni, amint ők ketten összeházasodnak. Hosszú út végére értünk ezzel az esküvővel. Nekem már akkor sem volt kiábrándító, amikor forgattuk, úgyhogy remélem, varázslatos lesz.



A képek eredetije pedig a Facinellilatino-ról, ahol találhattok még pár hasonlót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése