2011. május 26., csütörtök

A képözön folytatódik

Mivel legutóbb Robról nem volt képi anyagunk, most vele kezdek: főleg, mert kijött az első still(!!) a Cosmopolis alig 2 napja tartó forgatásáról. A kép dögös, isteni, és magáért beszél. Az infóért köszönet a Twinformnak.


Peter görögországi nyaralása tovább folytatódik, tőle is újabb képpel gazdagodtunk:


Ésvégül Jacksonról is kijött egy tök klassz zenélős kép, az se maradjon ki a sorból:

Ma Kellanről nincs érdemi képanyagom, van viszont egy cikkem, amin azonban még dolgoznom kell. Ha lesz erőm (és lesz rá igény), megkapjátok még ma, ha nem, akkor majd holnap mondjuk...

2 megjegyzés:

  1. hát ez tényleg rohamtempó. 2 hét múlva az egész film kész lesz már vagy mi?:D viszont a still alapján ezt a filmet már most jobban várom mint a WFE-t :D
    Petert nagyon nagyon irigylem. Tök fura, Én is pont ott álltam mint Ő az előző postban lévő fotón. imádom Görögországot, és ott akarok lenni!
    Nos Jackson cuki mint mindig.
    és természetesen a Kellan cikkre én speciel igényt tartok(mint mindig xD), már csak az erőrésze kell, de én kivárom ^^

    VálaszTörlés
  2. Áááh, majd már holnap. De nem felejtem :)

    VálaszTörlés