2011. január 16., vasárnap

Napi képek

Van pár olyan új kép a srácokról, amely ugyan már megjelent itt-ott, de mindenképpen itt (is) a helye.

Egyrészről Robról jelentek meg forgatási fotók a Water for Elephants újraforgatásáról, és ezek közt néhány nagyon aranyos is található. És a jó hír, hogy a tagmentes képek is megjelentek, mert a tagek sokat rontottak az élményértéken:

  
  

 


Jackson-ról is még mindig vannak képek a Zooey magazin-féle sorozatból, ezúttal is megjelent újabb öt:
  


  
És végül Kellan-ről van egy rajongói fotónk, őt Baton Rouge-ban kapták lencsevégre:

Ez a kép pedig innen származik.


5 megjegyzés:

  1. Jacksonról ezek a képek kikészítenek, de jó értelemben! :D

    VálaszTörlés
  2. :)) Ezt a pólóhuzigálóst nem véletlenül raktam be ekkorában ;) És ezeken a képeken kifejezetten dögös Jackson. Pedig őt nem feltétlenül azért szeretjük. :P

    VálaszTörlés
  3. Tiltakoznék! Szerintem mindenhol és mindenhogyan dögös Jackson!:D Vagy csak elfogult vagyok?:O Mindegy, a srác egy zseni, ezen nincs mit vitatni! :P

    VálaszTörlés
  4. Akkor ezekszerint nem olyan nagy baj, ha sok Jackson (is) van az oldalon :)) Amúgy szeretm fordítani az interjúit, mert nem csak dögös, de valóban sokoldalú is :)

    VálaszTörlés
  5. Én ennek személy szerint csak örülök, hiszen mindegyik "Cullen-srácért" oda meg vissza vagyok, de Jackson a kedvencem! Én meg szeretem olvasni az interjúit, mert mindig meglep valamivel! :D
    Csajok (Ancsi, Kim), a végső következtetés: szeretek ide járni hozzátok! :D
    Pusz

    VálaszTörlés