2011. január 19., szerda

Kellan az akcióhős :))

Kimmel ellentétben nekem vannak anyagaim Kellan-ről, ezek közül hozok akkor egyet, hogy ő se essen ki nagyon a szórásból ;)

Kellanről már több interjúban olvashattuk, hogy nagyon szeretne akciófilmekben főszerepet játszani, és vélhetően rajongói ennek kapcsán szerettek volna kedveskedni neki, amikor twitterükön ketten is egy-egy elképzelt moziplakátot tettek közzé. Kellan amúgy látta ezeket, és köszönetet is mondott értük.
Íme a két kép. A másodikon vendégszereplő is feltűnik ;)




A következő videóból - amely még a Meskada premierjén készül, pedig többek között az is kiderül, hogy kivel szerepelne szívesen Kellan egy akciófilmben :)))

5 megjegyzés:

  1. Én úgy tudom, hogy aki a második plakátot csinálta, egy történetet ír Kellan és Nikki párosításban és ahhoz készült a plakát... Ilyen rajongói történeteket, fanfiction oldalakon lehet olvasni. Írta Kellannek a csajszi, hogy reméli sikeres lesz a történet és vmikor megfilmesítik. Kellan pedig válaszolt rá, hogy kíváncsian várja, mit fog összehozni... :)
    Én legalábbis így tudom, de lehet tévedek. Ezeket mind twitteren olvastam a rajongótól és Kellantől..
    Detty

    VálaszTörlés
  2. Ennyire részletesen nem olvastam mondjuk a történéseket, de a kép az valóban onnan van a twitterről. Mindenesetre köszönet az információért :)))

    VálaszTörlés
  3. Én csak Kellan miatt olvasom... csöpp fanatizmus :$ khmmmm :D
    Detty

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó kis kép! És a vendégszereplő ellen sincs semmi kifogásom :P :)

    VálaszTörlés
  5. Ugyehogy? :)) Nekem se :)
    És örülök, hogy jársz még erre, mert rég láttalak!!

    VálaszTörlés