2011. január 2., vasárnap

Kellan újévi fogadalma

Mindenekelőtt Kellan abban reménykedik, hogy az idei évben végre kicsit több ideje jut a családjára. 

- Nincs sok szabadidőm, ami jó - mondta Kellan egy hosszúnevű Las Vegas-i Night Club szilveszteri megnyitóján. - Arizónában voltam, és az 5 bátyámmal töltöttem az időmet, ilyen évek óta nem történt.

És bár őt fantasztikusan kidolgozott mellkasáról és igazi vizuális élményt kínáló tesréről ismerjük, Kellan másik 2011-re kitűzött célja kicsit komolyabb: - Egészségesebben szeretnék táplálkozni - mondja.

Mégis miben vétkezik kaja-fronton?
- Állandóan mondogatom, hogy le kellene szokni az édességről, úgyhogy lassan csökkenteni szeretném az édesség-adagomat. Állandóan késő este vacsorázok, ezzel is szeretnék felhagyni, és szerenék többet aludni. Közvetlenül velem szemben egy gyorsétterem található, ami nem jó. 


És bár én már nem pontosan értem, hogy is volt ez a megnyitó és a szilveszteri buli Kellan-nél (hogy most egy volt-e vagy kettő alkalom; én a KLO alapján arra tippelnék, hogy két buli volt), mindenesetre a neten vannak 30-i és szilveszter esti képek is. Mutatok is egyet-egyet: 

  

További képek 30-áról és 31-éről a linkeken. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése