2010. szeptember 20., hétfő

Peter| Whatever Show

Kedvenc Peterünk  a Whatever  showba látogatott el, persze onnan is kaptunk képet, sőt még egy vidit is :)
A videóban arról is kérdezik Petert, hogy hogy került be a Twilight világába, milyen Dr Cullen-nek lenni stb...



"Volt egy hívásom az ügynökségtől  és megkérdezték, hogy akarok-e egy vámpíros filmben szerepelni?” persze én azt mondtam , Nem!” Azt gondoltam hogy ez valami B-kategóriás horror film amiben denevérek vannak és ehhez hasonló dolgok. Aztán  mondták hogy "Nem, ez teljesen más, egy könyvön alapszik aminek a címe, Twilight" és hogy "El kell olvasnod mert Catherine H. rendezi.” Szóval azt mondtam hogy rendben ,  elolvasom. Szeretem Catherine-t” és amikor elolvastam a sztorit, szerelembe estem. Elég nagy dobásnak tűnt számomra, az eredeti vámpír filmekhez képest. Egy fekete fehér filmre emlékeztetett, egy szép love-story, kis vámpíros háttérrel, és megtetszett, úgy éreztem ennek a része akarok lenni"



 



eclipsemovie.org

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése