2010. szeptember 26., vasárnap

Karakterfejlődések

Arra gondoltam, csinálok egy kis összeállítást, honnan hova alakultak kedvenc Cullen-eink a Saga filmes adaptációinak során. Így persze nem a jellemfejlődésüket követhetjük nyomon, csak a filmbeli külsejüket, de mivel őket nézni is érdemes, ezért íme az Alkonyat - Újhold - Napfogyatkozás sorozatok:

Emmett:
 
Jasper:

Hogy én demennyire bírom Jaspernek az Eclipse-ben ezt a "Never lose focus"-fejét ;)

Carlisle:
  

 És persze, természetesen csináltam Edward-sorozatot is :)

 És hát akárhogy is, ezek a srácok együtt is jól mutatnak :))
  

5 megjegyzés:

  1. Imádom mind a négy pasit :)
    Emmett: mind a három részben bejön, nálam ez nem kérdés, sőt látatlanba megmondom, hogy a BD-ben is ilyen szexi-cuki-macsó lesz :D
    Jasper: New Moon (ami a haját illeti), de az Eclipseben olyan szexi fejeket vág :)
    Carlisle: Twilight (ó, az a férfi modell arc :)
    Edward: Twilight (remélem a BD-ben ugyan ilyenre csinálják meg)
    Cullen Boys (L)

    VálaszTörlés
  2. Szia Ági!
    Ha imádod mind a négy pasit, akkor remélem, hogy sokszor visszanézel még ide. Azt pedig kifejezetten ígérhetem, hogy amennyire rajtam múlik lesz Kellan-ből bőven ;)
    Ami pedig engem illet, nagyon kíváncsi leszek, milyen fejet fog vágni, amikor a BD-ben Bella vámpírként legyőzi szkanderben :)))

    VálaszTörlés
  3. Hát szerintem nekem mondanom sem kell ki a kedvenc... :D Az eclipse-ben nekem Kellan és Jackson néz ki a legjobban :) Edward.. szegénykém. Vissza akarom kapni a Twilightos Edwardot :( :D Ági miattad nyomtam egyet Kellanra is a szavazáson :)

    VálaszTörlés
  4. Nyugi, Csajok! Az oldalt már elmentettem könyvjelzőnek :)
    A kedvenc részem az a BD-ben. Én már többször lejátszottam azt a jelenetet a fejemben és már nagyon várom :)
    Kim: kösz, hogy voksoltál Kellanra :D

    VálaszTörlés
  5. Hát remélem azt a részt nem vágják ki :) meg a fontosabb apróságokat is meghagyják :)

    VálaszTörlés