2010. szeptember 21., kedd

Bagósok

Hát, sokat agyaltam azon, hogyan fogalmazzam meg a bejegyzés mondanivalóját, hogy az senkit ne buzdítson eme káros szenvedély követésére, áááám túlságosan tankönyvi szöveg se legyen belőle. Mert hát az a helyzet, hogy ezek itten bagóznak. Mind.

Bár most abban hirtelen nem vagyok 100%-ig biztos, Jackson is dohányos-e, vagy csak a kép kedvéért került a szájába a cigi, mert egyrészről róla azért nem hemzsegnek a neten annyira a cigis képek, azonban azért elég magabiztosan áll a szájában a cigi, szóval lehet, hogy csak a paparazzik elől bújkál ügyesebben ;)

Robról köztudott, és bevallom, úgy tud cigizni, hogy attól már-már megkíván az ember egy-egy szálat, de neeeem, ne kövessük a példáját!

Kellan meglepett, hisz sportember, hogy fér neki ezzel össze??

De a legnagyobb megdöbbenés Peter volt, így Carlisle sminkben és szerkóval pedig különösen furcsán hat a cigis jelenség. Lehet, hogy a szerepét vetítem ki rá, vagy csak azt, hogy igenis tudom, hogy ő is többgyermekes családapa, és ha nagy bohém is, azért erre nem gondoltam volna.

De mindegy. Elvégre is ők is emberek. Állítólag ;)
És titkon remélem, max csak kocadohányoznak. (Na jó, Rob, biztos nem csak...)
És íme a "bizonyítékok":



5 megjegyzés:

  1. Bevallom nem kedvelem a dohányosokat, de Tőlük még ezt is elnézem! Persze Kellan és Peter engem is eléggé meglepett!!
    Rob és Jackson azért nem, mert művészemberek! Bohém, dilis és zenész! Jacksonnak volt egy interjúja, amiben a kedvenc italáról a Whiskey-ről beszélt! És azt olvasva, abszolút nem meglepő, ha dohányzik! De talán Ő az, aki nem idegében gyújt rá, hanem azért, hogy élvezze :)

    Meg itt egy "cikk", "bejegyzés" nemtudommi, ahol megint csak megtekinthetőek, amint éppen e káros élvezetekre szánnak pár percet! Érdekelne a véleményetek, hogy a rózsaszínpólós, akire Kristen ekkorákat mosolyog, az szerintetek ki lehet?? :)

    VálaszTörlés
  2. Jaa, csak a linket hagytam ki! Bocs, reggel van :P

    http://www.infdaily.com/2010/06/eclipse-stars-kellan-lutz-ashley-greene-and-jackson-rathbone-take-a-smoke-break.html

    VálaszTörlés
  3. Ezeket a képeket amikor láttam, én teljesen ledöbbentem. (kb egy éve volt pont xD) Én nem lepődtem meg Robon, se Jacksonon. Viszont Kellan-on és Peter-en már annál inkább. Kellan, a sportember és Peter, a családapa? Hááát..akkor ez számomra nagy csalódás volt, mostanra viszont rájöttem, hogy ők is csak emberek, de hát akkor is -_- Am a lányok közül is szinte mindegyikőjük cigizik: Kristen, Nikki(asszem ő már lerakta), Ashley kocadohányos, és asszem Elizabeth is az... Úgyhogy mondhatni, ez egy bagós bagázs xD Biztos jó kis cigiszüneteket tartottak xD

    Nah, CandUs voltam, bocsi a novellát :)

    VálaszTörlés
  4. oh úgy látszik nem küldte el a megjegyzésem :D szval mégegyszer, köszi csajok hogy írtok ide, jó látni hogy valakit érdekel amik itt vannak :) Jackson egyébként tényleg dohányos, kőkeményen :D de engem nem zavar mert én is az vagyok, le kéne már szokni :S :D

    VálaszTörlés
  5. Bevallom, én kocadohányos vagyok, bár csak heti 2-3 szál formájában. Tudom én is, hogy a'se kéne, de annyi meg jólesik néha :S Pedig nagyon sokan rólam se gondolnák.

    KRÉ! A kérdésedre nem tudom a választ, viszont köszi a linket. Hát, be kell vallanom, lehet, perverz vagyok, de ezek a srácok még cigivel a kezükben is jól néznek ki!!

    Kim! A Te véleményedre számítottam Jackson ügyben, reméltem, hogy tudod a tutit. :) No igen, egy zenésznél ez valóban nem meglepő..

    CandUs. Nyugodtan jöhet a novella, szívesen látjuk a véleményeiteket :)))

    VálaszTörlés