2012. január 22., vasárnap

Kellan a Venice Beach-en

A Celebuzz írása szerint Kellan péntek délután egy fotósorozat készítésén ténykedett a Venice Beach-en, ahonnak képi bizonyítékok is vannak. Emberünk ezúttal Kate Upton nevű modell-kolléganőjével dolgozott, hogy remek képeket készíthessenek az Abbot + Main reklámkampányához. Később pedig a ruhákat mutogatták egy TV riporternek. A fotózás után pedig a két modell barátaik egy csoportjával és azok gyerekeivel távoztak. Íme a képek. Jut eszembe, feltűnt, hogy kinőtt emberünk haja?? :)))






2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Jó képek!!! És igen, éppen ideje volt, hogy végre sapka nélkül mutatkozzon. A ruhák tényleg igencsak színesek, Keelam pedig nagyon dögös, főleg a poharas képen... meg az utolsón. :)

    VálaszTörlés
  2. Reméltem, hogy Nektek nem fog tetszeni, és vihetem én ;-D
    Na, mindegy, így jártam. Szerintem is dögös. Mégpedig iszonyúan!!

    VálaszTörlés