2011. augusztus 3., szerda

Peter nyaral

Peterről rég hallottunk, és ennek oka van. Peter ugyanis a nyárra félretette a melót, viszont nyakába vette a családot, bepakolta a hátizsákot/bőröndöt, és nekivágott a világnak. Twitteren amúgy nagyon lelkesen tájékoztatja a közönséget, hogy mikor merre jár, ezen képek közül teszek be akkor néhányat.

Nyár elején Görögországban kezdett, majd járt Olaszországban is, több helyen.


például Máltában:



Olaszország után Franciaország következett,


majd július eleje-közepe tájt otthon fotózták a LAX-on a feleségével, de nemzetközi kézjelei alapján úgy ítélem meg, nem örült a paparazziknak, úgyhogy azokat a képeket nem teszem fel ide.

Arról már ismét maga írt, hogy a Maldív-szigeteken búvárkodott, talán még búvár-tanfolyamot is végzett, és erről is küldött képi anyagot:


Jelenleg pedig Dubaiban van, innen egy sivatagi képpel lepte meg rajongótáborát:


Szóval ez az oka annak, hogy nem hallunk Peterről. De nyaraljon is, most annak van itt az ideje. Ha pedig újra munkába lendül, higgyétek el, többet fogunk hallani róla :)

4 megjegyzés:

  1. Kis édes! Megzabálom!:) Kár hogy a "nemzetközi kézjeles":) képeket nem raktad ki megnéztem volna őket!XP
    Brigi

    VálaszTörlés
  2. Én is meg bírnám zabálni :D Irigylem azért, ti nem? Ennyi helyet bejárni egy nyár alatt :O Én láttam a "nemzetközi kézjeles" képeket, és hát mit ne mondjak...Nem Peter-re vall, de azért elég vicces is volt a maga nevében, bár engem inkább lesokkolt :S
    Innen is kívánok Peter-nek további jó nyaralást :D
    Carly :)

    VálaszTörlés
  3. Én már korábban is láttam Petertől nemzetközi kézjeleket. Szerintem ő jól tolerálja, ha fényképezik, és igyekszik is valamennyire nyitott maradni a rajongói felé is, viszont a paparazzik meg nem találják el a határokat. :S Szóval én meg tudom érteni.

    Amúgy én is irigylem, de beérem azzal, ami nekem jut, és megbecsülöm azt is :))

    VálaszTörlés
  4. Én is megbecsülöm amim van, nem arra céloztam, csak hogy jó lehet neki ennyi helyet bejárni :)Még a kézjelen dologra annyit akartam mondani, hogy tényleg nem tudják a paparazzik a határokat, és néha elég (nem is tudom más szóval mondani) pofátlanok tudnak lenni a hírességekkel. Ha az ember nyaral, akkor ne fényképezgesse már őt senki.
    Peter tényleg nagyon rendes mindenkivel, és éppen ezért sokkolt le egy kicsit a kézjeles fotó, de hát nem igazán az ő hibája...
    Carly :)

    VálaszTörlés