2012. március 7., szerda

Kellan a beskatulyázásról és a hogyan-továbbról

Az amerikai színész, aki R-Pattz oldalán szerepelt a vámpír-sorozatban, elmondta, hogy szerencsésnek érzi magát, amiért rajta nincs az a nyomás, mint Robon, Taylor Lautneren és Kristen Stewarton.
Csak a Yahoo OMG magazinjának beszélt erről: - Rob, Kristen és Taylor élvonalbeli színészek és minden szem rájuk szegeződik. Most mindenki azt nézi, mit csinálnak az Alkonyat után. Mi többiek, szintén megjelentünk a sajtóban, ám nyomás nem volt rajtunk.

Rob nemrégiben azt nyilatkozta, senki sem lenne az Alkonyat nélkül. Kellan azonban, aki az Alkonyatban Emmett szerepét alakította, elmondta nekünk: - Egyáltalán nem érzem, hogy beskatulyáztak volna. Nagyon szerencsésnek érzem magam.

Kellan, aki pályafutását modellként kezdte, jelenleg rengeteg időt tölt a divatszakmában. 
- Igazán a saját kollekciómra összpontosítok. New Yorkban voltam a divathéten, és elmerültem társaimmal a divat világában, és ötleteket keresve figyeltem rájuk. - Hozzátette: - Szeretem a divatot, magam is modellént kezdtem. A divat világában nőttem fel. 

A 26 éves színész azonban tavaly elérte, hogy nevét ne csak az Alkonyattal kapcsolják össze, amikor a Halhatatlanok című filmben szerepelt. Lehetetlen nem észrevenni, hogy a film nagy részében (amelyben Poszeidón szerepét játssza) félmeztelenül állt a kamera előtt. Vajon ideges volt emiatt valamikor is?
- Egy szál alsógatyában kellett forgatnom. Nagyon hálás vagyok a modellkedéssel eltöltött évekért, mert egyszer, 14 éves koromban egy félmeztelen kosaras sorozatot kellett készítenem, és az igazán felékszített erre. [Ma már] olyan fickó vagyok, akit ez egyáltalán nem zavar. Akár meztelenül is rohangálok, ha kell. Úgyhogy nagyon laza voltam. 


(Mégis hogyan csináljunk végig egy interjút, ha mindezt megpróbáljuk elképzeni??)
Valahogy mégis sikerült folytatni az interjút, és megkérdeztük Kellant, hogyan hozta formába magát ezekhez az öööö meztelen jelenetekhez. 
- A Halhatatlanok stábja fontosnak tartotta, hogy odafigyeljen arra, hogy a lehető legjobban nézzünk ki. Így aztán profi edzőket béreltek fel, volt táplálkozási tanácsadónk, speciális ételeket ettünk, kis adagokat, óránként. Mindannyian együtt edzettünk.

A forrásban megtekinthető az a jelenet a filmből, amely során felszítja a tengert, hogy Theseus-ék segítségére legyen, csak az azonnal elindul, ezért inkább nem ágyaztam be az oldalra.

És a cikk kapcsán: azt a közös edzést Kellannel, Henry Cavill-el és Luke Evans-szel. Hmmmm. El tudnám viselni ;)

3 megjegyzés:

  1. Edzés? Indulhatunk!!!
    Futni szeretek, (amíg nem ered a nyomomba pár kutya)bár lehet, hogy ez az edzés akkor használna legjobban az egészségemnek, ha csak nézném a három fiút! :)
    Mondjuk az örömöm akkor lenne teljes, ha +1-nek bevennék Josep Morgant is, elvégre ő is játszott a filmben.
    Nézném őket kifulladásig...

    VálaszTörlés
  2. Tudod, mit? Mi futópadon nyomjuk, míg ők félmeztelenül gyúrnak. Na? ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Indulhatunk!!!

      Foglalhatom a repülőjegyeket?

      Törlés