2012. március 25., vasárnap

Életjelek Robertről

Kijött a héten a Cosmopolis ízelítője, amelyben Robert újabb arcát mutatja meg, amelyben szerintem nem fognak csalódni a rajongók. Úgy látom Rob megpróbál elhatárolódni a fiatalabb korosztálytól - szerepválasztásai során - és egyre inkább a keményebb irányt választja. Ütős kis előzetes tehát a következő, amelyből az is kiderül, hogy 2012. május 12-től látható a film a mozikban, sőt a Port.hu szerint május 31-től nálunk is látható


A Bel Ami felé is történik valami, hiszen annak időközben egy 2012. június 8-i megjelenési dátuma adódott, és bár itt forgatták egy részét, pont a magyar megjelenésről nincs még hír. Nem szeretném, ha úgy járnánk vele, mint a Vizet az elefántnak!-kal, ami felett még most sem tudok napirendre térni. Viszont ennek a filmnek egy olasz szinkronos előzetese került elő, amelyben új jelenetek is felfedezhetőek, illetve nekem nagyon tetszik az olasz szinkron, bár szerintem az olasz nyelv eleve gyönyörű :)) Íme:


És az RPLife-on látható néhány kép is megjelent Robról még a Remember Me forgatásáról. Én részemről nagyon szeretem azt a filmet, úgyhogy örömmel nézegettem a képeket.

Forrás és még több itt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése