2012. február 20., hétfő

Kellan Alkonyatos színésztársai stílusáról

Robert Pattinson stílusáról beszélt színésztársa egy nemrégiben megtartott divatrendezvényen. Kellan Lutz, az Alkonyat filmek Emmett Cullenje saját és társai ízléséről beszélt. 

Az EOnline cikke szerint Kellan a New Yorki divathéten a Lacoste kínálatát nézte meg, amikor az egyik riporterük megállította. 

Amikor megkérdezte Kellant, hogy melyik Alkonyatos színésztársának adná a legjobban öltözöttnek járó díjat, Kellan egyértelműen Jackson Rathbone-t nevezte meg:
- A stábtagok közül valószínűleg Jacksonnak van a legjobb stílusa - mondta Kellan a színészről, aki Jasper Hale szerepét játssza a sorozatban. - Olyan cowboy csizmákban nyomja, mint senki más. 


Taylor Lautnerről azt mondta, "nagyszerűen öltözködik", ám csak egy hajszállal ment bele jobban a részletekbe, amikor Robert Pattinson került szóba. Sok mindent hallhattunk már a médiában Robert, és barátnője - aki egyben főszereplőtársa is az Alkonyatban - öltözködési szokásairól. Amikor nem valamiféle hivatalos rendezvényen vesznek részt illetve nem vörösszőnyeges megjelenésük van, mindketten úgy néznek ki, mint valami 90-es évekbeli szélhámos.



- Robnak megvan a maga összevissza-mégis-tökjól-kinéző stílusa. - mondta Kellan Robert Pattinsonról. Valóban, ez jó képet fest a valóságról. Mivel [Rob öltözködése] egyetlen konkrét stílusirányzathoz sem köthető, még igaz is.
Főleg, hogy Rob még egy szakadt póló-boxeralsó párosban is nagyon jól néz ki. Ez nem is kérdés. 

Amikor arról kérdezzük, neki mi jön be, Kellan a kényelmet helyezi előtérbe:
- Ha olyat vehetek fel, ami nem túl szűk, tudok benne mozogni, nem túl vastag és kapok benne levegőt, az nekem tökéletes - mondta, hozzátéve - Ma is alig 10 percig tartott elkészülnöm.


Kellan - egyébiránt - azt reméli, újra divatba jön a garbó a divatpalettán. Ő maga is azt vett fel az alkalomra, ést gondolja, hogy férfiak és nők egyaránt felvehetik. 
- Ez egy stílus - mondja a magas nyakú felsőben való megjelenésre. Küzdeni fogok azért, hogy újra divatba jöjjön, fiúknál és lányoknál egyaránt. Imádom nézegetni a garbós csajokat.

Jut eszembe, láttuk valaha is garbóban Robert Pattinsont?

5 megjegyzés:

  1. Szia Ancsi!
    Először is, nem tudok benézni pár napig és mindjárt négy hír fogad?!!!
    Itt reagálnék mindre.
    Először is Peter fotói nagyoooon jók!!!
    Jackson látogatása kedves cselekedet, ami az öltözködését illeti, a csizmáit imádom, de azért volt pár érdekes húzása. Gondolok itt a tavaly előtti MMA díjátadón viselt, hupikéktörpikék színű zakóra. Brrrr...
    Rob ruhái... na az is megér egy misét. Nem csípem a szakadt csavargó fazont, bár ritka alkalmakkor van, hogy jól áll neki. Viszont az öltönyei... pl. ez a bordó?! Eszméletlen. Mármint eszméletlenül ronda.
    Ha már így a ruhákról beszélünk, szó se róla szerintem Kellan viszi a prímet, és ezt nem csak azért mondom, mert ő a kedvencem négyük közül. Pl. ez a fekete feeling bejövős, sőt most már egyre jobban tetszik a haja, főleg így borostával.
    DE, (mert vele is van kis problémám) Lányok, ha valaki netalán összeakad vele, kérlek mondjátok meg neki, hogy Ria innen Salzburgból üzeni neki,
    KELLAN A GARBÓ NEM ÁLL JÓL NEKED!!!
    (Oké én még nem láttam embert akinek igen.)
    Na jó sokat írtam, három dolog lenne még.
    Először is Ancsi elismerésem a sok frissért, főleg, hogy a másik blogot is folyamatosan csinálod. A második, nem tudod mit csinál Kellan Hawaii-n?
    És a harmadik, de előre mondom, hogy légyszí ne sértődj meg, csak feltűnt, nem piszkálódásból említem meg, de a Chateau NightClub and Garden, ahol Kellan 14-én volt nem Los Angelesben van, hanem Las Vegasban.
    Ria

    VálaszTörlés
  2. Ria, örülök, hogy írtál! :)

    A ruhákkal kapcsolatban tökre nem értünk egyet, de szerintem nem is kell :)), éstovábbá én magam nem is vagyok egy divatdiktátor. Mondanám, hogy Kellanhez hasonlóan a sportos, kényelmes cuccokat részesítem előnyben, ámde Kellannel ellentétben ennél többet nem is értek hozzájuk. :S
    Viszont nekem tetszett Rob bordó zakója, azért pont azt a képet tettem be. Meg azért, mert az volt az eszemben, hogy mintha amiatt lett volna a legjobban öltözött férfi 2010-ben, de lehet, hogy csak illusztráció volt az akkori cikkhez kapcsolódó kép. Mindegy is. Sztem dögös az a bordó öltöny, ez van :) (de ez nem jelenti azt, hogy tényleg az is)
    A másik, amivel szögesen nem értünk egyet, a garbó téma :-D A jelenleg kb 4 téli kötött pulóveremből három garbós :) Imádom a garbót. Ettől a szürke garbótól én se voltam annyira elszállva, de az sztem inkább a színe miatt volt. :))

    A Las Vegas/Los Angeles elírást javítottam. Azért köszi, hogy szóltál!

    Az oldal jövőjéről pedig:
    Mint az a bejegyzések gyakoriságából és rendszerességéből is látszik, kicsit gondban vagyok. Egyrészt igen, a másik miatt (az én időm is véges), másrészt a hírhiány miatt, meg a kevés reakció miatt.
    Ne érts(etek) félre nem az a fajta blogoló vagyok, aki "komihatárt" akarna bevezeni (a nevétől is ráz a hideg). Ha csinálok egy blogot, akkor azt saját kedvtelésemre teszem. Persze tökjó, ha van érdeklődés is az iránt, amit csinálok. Csak most az van, hogy a saját érdeklődésem van csökkenőben, és lehet, hogy saját kedvtelésemre inkább jegelném ezt az oldalt. Nagyobb a motivációm, ha van visszajelzés, hozzászólás a cikkekhez. Mert akkor - ha a belső tennivágyás alacsonyabb szinten is van - látom, hogy más is érdeklődik, és akkor nagyobb kedvvel keresgélek ide is. Szóval, ha kevesebb itt a friss, ez az oka.
    Nem akarok, meg nem is fogok itt sírni, meg zsarolni, hogy bezárok, mert ilyet nem tervezek, csak most nem megy úgy, mint mondjuk tavaly ilyenkor... De majd látjuk még, hogyan alakul a dolog hosszútávon.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem nem olyan rossz ez a garbó, bár Kellan a sportos cuccokban néz ki a legjobban, sőt inkább félmeztelenül XD.
    Robnak meg abszolút az öltönyök állnak jól, ez a csöves cucc nem bejövős nekem. Ez a bordó kifejezetten tetszett.
    Jackson: neki több ruhadarab is jól áll, de nekem leginkább akkor bejövős a srác, ha lazábban van felöltözve pl: egy egyszerű póló vagy ing
    Peter: a bőr cuccokban tud engem levenni a lábamról legjobban ;) , de az öltöny is jól áll neki.

    VálaszTörlés
  4. Oké, Oké!!! Hagyom magam meggyőzni, hogy mégse olyan rossz a bordó öltöny. :)
    Mint írtam én zsigerből utálom a garbót, úgyhogy valószínűleg innen ered a véleményem. A V-kivágású pólók mondjuk nagyon bejönnek ezzel szembe,és igen, EmmettfanÁgi igazad van, Kellan félmeztelenül a legjobb!!!

    Ancsi, én is észrevettem, hogy mostanában kevesebben járnak erre, régen naponta írt valaki a chatbe. De remélem, hogy ez csak átmeneti, és az is igaz, hogy a hírek se túl gyakoriak. De jön a tavasz, talán majd beindul. Meg addigra bemutatják a ÉV-t is, és lesz időd. Bár, akkor meg kezdik forgatni a következőt nem?
    Ria

    VálaszTörlés
  5. Ria!
    Szerintem senki nem akart meggyőzni. ;) Nem tetszhet mindenkinek minden ugyanúgy :))

    ÉV fronton valóban pörgés van, mert egy hónapon belül kijön a film. Azután majd lehet lazulni fog a dolog, és bár még nem azonnal kezdik el forgatni a következő részt csak ősszel (2013. novemberében lesz csak 2. film), viszont biztos lesz téma, ha más nem, a 2. film szereplőválogatása és a most felkapott színészek kapcsán. (mondjuk én ott inkább a filmre, mint jelenségre, és nem az egyes emberekre igyekszek koncentrálni)
    De azt meg én se tudhatom, hogy az itteni motivációm hogyan fog alakulni. :) Meglátjuk.

    VálaszTörlés