2012. február 6., hétfő

Jackson apa lesz!

Jackson az utóbbi hetekben, hónapban "gyanúsan" csendben van. Persze tudom én, hogy nem kell állandóan rivaldafényben állnia senkinek, főleg, hogy a háttérben Jackson akár filmet is forgathat vagy stúdiómunkálatokat végezhet zenekarával, de nekem azért hiányzik a fickó. :)

Nos, ha az US Weekly magazin cikke igaz, akkor talán más is van az elvonulás hátterében. Íme a cikk:

Az Alkonyat Jackson Rathbone-ja és barátnője Sheila Hafsadi, év végére várják első babájukat, erősítette meg Jackson Rathbone médiaképviselője az US Weekly-nek. 
A pár "nagyon lelkesen és izgatottan várja első gyermekük érkezését", fogalmazott a képviselő. 
A forrás szerint a 24 éves burleszk-táncos Hasfadi, aki a 27 éves színész-zenész Rathbonnal, annak együttesének turnékörútja során ismerkedett meg, [immáron] öt hónapos terhes! 


Rathbone már készül az apai kötelességekre. A forrás azt is megemlíti, hogy Jackson eladta két korábbi autóját, és helyettük egy Lexus Hybrid SUV-t vásárolt, hogy még több teret biztosítson a család legkisebb tagjának.

Nem válik a forrás javára a fenemód fantáziadús kérdés, miszerint vajon a babát majd Edwardnak vagy Bellának fogják-e hívni, úgyhogy erről ennyit is.
Ami a lényeg, csajok: ez a hajó is elment! ;-) :-D

Azért jöhetnek még a Jackson frissek. Ugye?

5 megjegyzés:

  1. Hú, most meglepődtem, de gratulálok nekik!
    Ami engem illet szeretnék további híreket kapni róla. :D
    Úr Isten, annyira kíváncsi vagyok, hogy vajon milyen apa lesz... :D
    Köszi a hírt.

    VálaszTörlés
  2. MIÉRT? JACKSON MIÉRT????
    Hát hol a fenébe volt ez a pasi amikor a suliban a megelőzésről és a biztonságos szexről tartottak előadást?
    Na jó, viccet félre téve sok boldogságot nekik, a babának és minden ilyen, de...

    De miért pont ez a nő a pici anyja? Eddig azt hittem csak színvak és nem teljesen. De most már kételkedem. Egyetlen lehetőséget tudok csak elképzelni, mert a szerelem első látásban nem hiszek. Mégpedig, hogy sötét volt nagyon sötét. És mondjuk előtte sok volt az ital...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ria! Nagyon bírtam a reakciódat :D
      Amúgy nekem sem szimpi a nő, de ez van.

      Törlés
  3. Ez a hír nagyon leforrázott! Annak örülök, hogy apa lesz Jackson, de ezzel a csajjal valami gáz van az tuti... szerintem nem lesz hosszú ez a kapcsolat. Egyébként gratula a babához Jackson szuper apa lesz ezt szerintem borítékolhatjuk.
    Puszi
    Julcsi

    VálaszTörlés
  4. Hát basszus.... Tudom, ilyenkor nem ilyen reakciónak kéne lennie, de én ezt nem hiszem el... Amikor kiderült, hogy vele jár, pont arra gondoltam, hogy még fiatal, úgyse tőle lesznek gyerekei, erre nesze... Nem tehetek róla, de nem szimpi a csaj, nem tudom miért, csak olyan fura érzéseim vannak, ha ránézek. Jaynek jobb kéne (nem, nem magamra gondoltam :D).
    Na de mindegy, remélem a babának jó lesz, és Jay sem bánja majd meg...
    Lylia

    VálaszTörlés