2012. április 28., szombat

Szolgálati közlemény

Nos, azt hiszem, helyzet van. Eljött az idő.
Bizonyára mindannyian látjátok, hogy az idei évben már nem megy úgy az oldal frissítése, ahogyan tavaly megszokhattátok. Azt is tudhatjátok, hogy ennek két oka is van: az egyik az Éhezők Viadala blogomon történő nagyobb aktivitásom, a másik pedig az, hogy lényegesen lecsökkent a négy sráccal kapcsolatos hírek mennyisége. Hosszú hetek örlődése után ma azt a döntést hoztam, hogy a Cullenguys-t parkoló pályára teszem. Hogy mi lesz az oldal sorsa hosszútávon, arra még visszatérünk.

DE! Mielőtt nagyon kiakadnátok, az oldal nem szűnik meg teljesen!! Mivel a legtöbb hír és a legnagyobb érdeklődés (és egyáltalán érdeklődés kizárólag) Kellan iránt van, és én magam is őt kedvelem a legjobban, ezért Kellannek létrehozok egy új oldalt, amelybe az elkövetkezendő napokban átimportálom az elmúlt másfél év fontosabb vele kapcsolatos híreit, képeit, interjúit, és reményeim szerint azt a jelenleginél gyakrabban frissíteném újra! :) 

Szóval kedden nyit a Kellan Lutz Birodalom! :)
Na, mit gondoltok??

6 megjegyzés:

  1. Huuu Ancsi, most megleptél!Igazság szerint egy szemem sír, de a másik nevet!Örülök az új Kellan oldalnak,de kicsit sajnálom h elhagyjuk ezt!Már úgy megszoktam!De ha jön mindenki, akkor máris jobb a kedvem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én arra számítok, hogy Te EmmettfanÁgi és Ria ott lesztek. :)
      Amúgy én is szomorú vagyok, de egyszerűen egyrészt nincsenek a többiekről anyagok, vagy ha vannak is, nem úgy tűnik, hogy lenne, akit érdekel, másrészt nem szeretném aránytalanra csinálni az oldalt, hogy sok Kellan kevés többiek...
      Szóval így. Azért remélem, jó lesz. Már alakulgat :))

      Törlés
  2. Én már alig várom, hogy lássam! :)

    VálaszTörlés
  3. Várható volt :S
    Én kedvelem mind a négy srácot, de a legjobban én is Kellant bírom :)
    A többiekről szóló híreket is el szoktam olvasni, csak nem mindig írok kommentet.
    Másfelől meg megértem, mert a másik blogodon nagy pörgés van általában :)
    Szóval várom a Kellan Lutz Birodalmat :)

    VálaszTörlés
  4. Pár napig nem vagyok és micsoda hír fogad?!
    Egy pillanatra "megállt" a szívem amikor elolvastam az első sorokat, de mire a poszt végére értem megnyugodtam.
    Természetesen megértem a döntésedet. Egyrészt, mert a hírek valóban elég akadozóak, több külföldi oldalt is olvasok elég gyakran, (nemcsak Twilight beállítottságúakat és nem csak a film szereplői érdekelnek, hanem nagy általánosságban minden ami mozival kapcsolatos) és amióta nincs a forgatás valóban jóval kevesebbszer tűnnek fel. Ez gondolom a jövőben se fog sokat javulni, hacsak nem sikerül megkapniuk valami über-hiper szerepet.

    Rob, az Rob. Őt szerintem soha nem fogják, vagy legalábbis nem mostanában békén hagyni, ha csak felül egy repülőre az már hír. Viszont vele több magyar oldal is élénken foglalkozik, szóval nem fog innen olyan nagyon hiányozni.
    Peter és Jackson annak ellenére, hogy szerintem mindketten tehetséges emberek, nem igazán kötik le a figyelmemet, és éppen ezért nélkülük is megleszek valahogy.
    Kellan viszont szerencsére hála a jótékonysági akcióknak, az elragadó modorának, és nem kevésbé a sportolni vágyásának (ha lehet félmeztelenül) folyton feltűnik. Így remélhetőleg szolgáltat majd nekünk híreket, megörvendeztet a képeivel.
    Szóval egyet kell értenem az előttem írókkal, bár szomorú, hogy csak ilyen kevesen maradtunk ennél a blognál, amit te Ancsi ilyen jól megalkottál, de mi szerintem továbbra is kitartunk.

    Úgyhogy új hónap - új blog - régi olvasók = Indulhat a Kellan Lutz Birodalom!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy szerintem vannak még, de reagálni már csak Ti reagáltatok az utóbbi időben, azért is ilyen fontos nekem, hogy a Kellan-oldalt csináljam. Mert azzal kapcsolatban legalább érzem majd, hogy nem magamnak csinálom... :)

      Én már töltögetem át a régi anyagokat, a blog amúgy megtalálható, ha valaki keresi, de holnap kirakom a linket!

      Törlés